Henrik! Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei, jeg har fått et MSI PRO2 kort av komplett til PC'en min. Er dette et bra kort? Hørte noe om at det ble årets produkt i fjor, men jeg vet ikke om det er til å stole på? Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 jeg har samme kort, og er kjempefornøyd Ingen problemer, Enda :?: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 mitt var defekt.. fikk opp 4 røde leds og 8 pip = 'cpu failed to initialize'. hvis du leser litt på msi sitt forum, så vil du se at det er et gjennomgående problem med pro2-serien. kjøpte meg abit kr7a istedetfor.. ingen problemer. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hvilket Pro2 kort referer du til? Du har det gamle med kt133 chipset, og det nye med kt266a chipsettet. Lenke til kommentar
tronh Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Spørs hvilket kort du mener. Pro2 serien med kt266a fra VIA har endel problemer som du kan lese om i forumet til MSI. -raidproblemer -inkompatibilitet med GF4 -litt kresen på ramfabrikat Ellers er det et kjempekort med meget høy ytelse. Mitt er stabilt og helt problemfritt etter jeg byttet til mitt gamle grafikkort etter fadese med GF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå