Capybara Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har kjøpt en xbox 360 men den kom uten en strøm kabel. Jeg finner ingen på finn bortsett fra 1 men han svarer aldri. Er det en ekte butikk jeg kunne kjøpe en sånn kabel? Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Hvilken Xbox 360 har du kjøpt? Er vel forskjellige strømadapter til Originale utgaven og S eller E utgaven. Er i tillegg forskjell på om du har en tidlig Original 360 eller en sen på hbor stor PSU den krever (Men de fleste tidlige 360er er nok døde med RRoD). https://support.xbox.com/en-US/help/xbox-360/console/power-supply Endret 19. oktober 2022 av Magnus Rydningen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ja, det er en del forskjellige versjoner, så du må velge riktig strømforsyning. Enkleste er å sjekke detaljene på maskinen din og nøste det opp derfra. Jo eldre maskin du har jo mer watt trekker den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Tror du lett finner en på ebay. Vær forsiktig med at det ikke er en piratkopi, de kan være direkte farlige. Endret 19. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Strømkabelen får man jo kjøpt overalt. Det er samme som på PC-er og mye annet utstyr. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Det der er fra strømforsyninga. Strømkabelen er en vanlig "PC-kabel". Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Hvis problemet er så enkelt; https://www.prisjakt.no/product.php?p=386603 Eller mangler du hele strømforsyningen ? Ingen Xbox 360 kommer med integrert strømforsyning, så man må ha ekstern strømforsyning i tillegg til kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå