Diskusjon.no Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Men blir også mye dyrere enn før. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg var på utkikk etter ny iPad så ventet på denne lanseringen, men den var ganske skuffende. iPad (10th. gen) er alt for dyr, kun 1. gen Apple Pencil support og litt lite lagring. Hadde prisen vært den samme så kunne jeg vurdert den. For over 6k kunne man like så godt kjøpt forrige Air-modell, men den går vel ut snart. iPad Pro M2 har alt for lite nytt til å forsvare prisøkningen. M2 er useless når iPad ikke kan utnytte M1 engang. Hover-effekt på apple pencil er kult men ikke verdt flere tusen. Wi-FI 6E er flott å se at de tar med, men ikke noe jeg blir å merke i praksis på en stund. Endte opp med å bestille fjorårets iPad Pro med M1 i stedet. Var klar til å kaste penger på Apple for det nyeste og hotteste, men det var en skuffende lansering. Skjønner godt de ikke lagde keynote for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå