Gå til innhold

Fargebilde på S-Video utgangen på skjermkortet mitt?

PanZeRh0re

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med skjermkortet mitt, (et Gainward GeForce 2MX-400 TwinView/VIVO).

Jeg ville nemlig teste ut hvordan kortet taklet å sende bilde til TV-skjermen min. Da jeg hadde kjøpt en kabel og plugget den i så jeg at jeg bare fikk et sort-hvitt bilde. Hvordan forandrer jeg på det? Jeg har prøvd å innstille alt på "PAL-B eller PAL-G Norway" osv i skjermkort instilningene, men det vil fortsatt ikke komme fargebilde på skjermen! (TV er selvfølgelig et farge-TV da:P) Kan det være kabelen? Eller er det noen som vet hva jeg må gjøre?

Håper på svaR!

[ Denne Melding var redigert av: PanZeRh0re på 2001-08-14 08:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

Jeg hadde samme problemet med mitt Voodoo 3 3000 AGP. Alt ble svart-hvitt. Etter mange (mislykkede :sad:) forsøk gikk jeg i kontrollpanelet til windows og prøvde å sette ned til Tusener av farger (16-biters). Da kom bildet i farger. Ved første øyekast i windows ser bildet VELDIG dårlig ut, men når jeg spillte av DVD'en jeg skulle se, ble kvaliteten helt topp... Vet ikke om dette funker på et GeForce-kort, men det funka hvertfall på min Voodoo. Hvis ikke kan du jo prøve å laste ned andre drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...