henrik_s Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) hei! idag satte jeg min T610 på lading, og den lada. jeg har vert borte og nå kom jeg hjem å så att den bare har lada to "hakk" av 10. og når jeg prøver å lade den igjen vil den ikke. mobil funker som vanlig. hva i hekkan er galt?! har laderen tatt kvelden? EDIT: og en ting til, eg tok ut batteriet og inn igjen for å se om det hjalp, neh! men når eg starta mobilen igjen hadde eg 300kb ekstra minne!...wierd...rare ting har skjedd i helga... Endret 12. januar 2004 av henrik007 Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan hende at du har fått no møkk på bunnkontakten/laderen, da må du nesten fjerne dette før det hjelper.. høres litt usannsynlig ut at laderen skal ta kvelden.. er vel heller den som pleier å fungere lenger i telefonen. (etter min erfaring ihvertfall.) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde så og si samme problemet med min t300. Jeg leverte den inn til sørvis to ganger uten at det hjalp. Fikk en lader av Elkjøp og da ladet den normalt. Heldigvis fikk jeg meg ny telefon (t610) og den virker helt problemfritt! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hadde så og si samme problemet med min t300. Jeg leverte den inn til sørvis to ganger uten at det hjalp. Fikk en lader av Elkjøp og da ladet den normalt. Heldigvis fikk jeg meg ny telefon (t610) og den virker helt problemfritt! mener du at laderen er ødelagt? Lenke til kommentar
Salogel Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kan jo se om du kan få lånt deg en annen lader i en dag eller noe, og se om dette hjelper. Hvis ikke vil jeg nok tro at det er batteriet som har tatt kvelden.... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Eller så kan du jo reklamere da ovenfor der du kjøpte det.. Bare si det foreligger en mangel det og du vil reklamere, hvis du har kjøpt mobilen etter forbrukerkjøpsloven tredte i kraft kan du også kreve ny mobil hvis ikke det er uforholdsmessig dyrt ( f.eks. bil) eller hvis telefonen har vært på service 3 ganger pga samme feil.. Hvis butikken nekter dette ( som de fleste gjør) kan du bare henvise til forbrukerportalen og eventuelt loven, hvis de ikke gir seg da så kontakt forbrukerombudet Edit: Så sant det er noe galt med telefonen da, har ikke opplevd feil med orginale ladere før.. men alt kan jo skje.. Endret 13. januar 2004 av KVTL Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg hadde dårlig kontakt mellom t68 og laderen. Kjøpte en bordlader (veldig stilig forresten) som fungere bra. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg hadde så og si samme problemet med min t300. Jeg leverte den inn til sørvis to ganger uten at det hjalp. Fikk en lader av Elkjøp og da ladet den normalt. Heldigvis fikk jeg meg ny telefon (t610) og den virker helt problemfritt! mener du at laderen er ødelagt? Jeg er ikke 100 prosent sikker, men jeg testet et par andre ladere også, og de virket slik de skulle. Mest sannsynlig var det nok laderen hos meg. Var jeg deg, ville jeg kryssbyttet, altså prøvd mobilen i annen lader, samt prøvd laderen i en annen SE-telefon. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 det var laderen, den tok kvelden- fant ut at sikringen gjekk.... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Og bare i videreførelsen av emnet, kan jeg nevne at lader og poler som regel har ett lite "fett" lag, i likhet med handsfree sett og lignende, som du fjerner ved å gni f.eks ett viskelær mot polene både på telefon og handsfree/lader. Just in case Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har hatt en del SE telefoner og samtlige av dem har jeg hatt kluss med ladingen på. Må tvinne ledningen rundt telefonen eller sette den litt på skrå i hullet! Er lei av at så dyre og ellers kjempegode telefoner har denne svakheten! Dette burde SE gjøre noe med. Har for eksempel aldri hatt problemer med Nokia telefoner jeg har hatt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 det var laderen, den tok kvelden-fant ut at sikringen gjekk.... Åssen klarte du det?? Aldri vært borte i det problemet gitt.. Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå