Poelse Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Hei Fins det noen seriøse firma e.l personer som jeg kan sende jobbsøknad og cv til for å få tips til forbedring? Ser jeg kan Google meg frem til forskjellige, men vet jo ingenting om hvem som sitter i andre enden, eller hvilken kompetanse de har. De jeg har funnet vil også ta på seg hele jobben med å skrive søknaden, men jeg vil som nevnt helst bare ha noen tips til å forbedre den jeg allerede har skrevet selv. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vil anbefale NAV sine tilbod, dei er i tillegg gratis. Er du fagorganisert så vil vanlegvis slike kurs være gratis (eller rettare sagt inkludert). Skal du ut på det private markedet så har eg ingen andre råd enn å lese anmeldingar og liknande. Det er svært mange aktørar på markedet med varierenda kvalitet. Eg ville nok også sett på om eg finn kursarrangørar som kan ditt fagfelt. 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 22. oktober 2022 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Hvis du er student så har ofte utdanningsstedene rundt om karrieresentre. Ville iallefall ikke betalt noen for en slik tjeneste. Ellers har fylkene karrieresentre for folk over 19 år så de er det bare å benytte og de er gratis! https://utdanning.no/tema/hjelp_og_veiledning/karrieresentre Endret 22. oktober 2022 av William_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå