dopus Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Har i dag supra neo tx øreplugger som fungerer ok. Problemet er at dem mister forbindelsen mellom venstre og høyre plugg ganske ofte.... fikses som regel med å bevege litt på hodet. Synes også dem har mye susing ved lavt volum eller når volum er mutet. Diskanten kan da også til tider være litt grumsete.. dem har ganske grei bass og ellers ok lyd. Hvilket plugger anbefales med tanke på mitt budsjett (max 1200) . Pluggene blir hovedsaklig brukt hjemme. Er en fordel om pluggene støtter mono /bruk av kun 1 plugg. Hva anbefales?? Endret 18. oktober 2022 av dopus Lenke til kommentar
dopus Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Har researchet litt....Har ikke sjekket om alle disse har støtte for kun bruk av 1 plugg. Kjek å ha funksjon......men må ikke ha det. Anker soundcore liberty 3 pro ca 1450kr Sennheizer cx plus ca 1100 kr Sony WF-1000XM3 på tilbud til 990kr Er vel disse som er innenfor, eller i nærhenten av budsjettet mitt. Liberty 3 pro er litt dyrere...men det kan jo komme et godt tilbud på dem for eksempel på black friday...hvis jeg klarer å vente. Fordeler / ulemper med dissse jeg har funnet? Hvilke av disse anbefales? Har en S22+ som muligens begrenser codec støtten. slik at jeg ikke kan benytte APTX adaptive i sennheizer pluggene Endret 19. oktober 2022 av dopus Lenke til kommentar
dopus Skrevet 25. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2022 Ble sennheizer cx plus. Betydelig bedre lyd enn mine "gamle" supra neo tx større lydbilde, mye bedre diskant, god bass, mye bedre mellotone. Ikke like tydelig hissing/whitenoise. Åpnere lyd. So far, so good 😀 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Samsung sine Buds2 med ANC er veldig gode allroundere med høy komfort, selges for under 1000kr fra tid til annen: https://www.prisjakt.no/product.php?p=5838585 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå