Caliber Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hei. Har fått et tilbud på mine to twinMOS pc3200 512mb m/winbond brikker fra en venn. Hvis jeg husker riktig sitter han på et asus p4b533-hovedkort (mer husker jeg ikke). Mitt spørsmål er, vil rammen min fungere på hans hovedkort og vil det i det hele tatt være sjangse for at rammen blir skadet ved å teste den i hans oppsett? Mvh, Haakon Endret 12. januar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Langt fra skadelig, rambrikkene er jo bakoverkompatible. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 MÅTTE bare forsikre meg, hadde vært kjedelig å ødelegge noe fordi jeg ikke hadde giddet å sjekke, enig? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Meget enig. Better safe than sorry. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Da er vi av samme oppfatning... Takk for hjelpen uansett, alltid godt å være sikker i sin sak. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå