Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Er det noen måte å lagre («favorisere») innlegg på, og ikke bare tråder? Hvis dette spørsmålet, eller diskusjon rundt denne funksjonaliteten hører hjemme et annet sted, kan en moderator flytte innlegget mitt? Søkte etter en passende tråd, men fant ikke noe. Brukergrensesnittet er ikke optimalt på telefon, søkefunksjonen dårlig, og DDG fant ikke noe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 I utgangspunktet ikke, men om du klikker på dele-knappen til innlegget så får du ei lenke du kan bokmerke. Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2022 Gavekort skrev (3 minutter siden): I utgangspunktet ikke, men om du klikker på dele-knappen til innlegget så får du ei lenke du kan bokmerke. Men det krever at jeg enten bruker bokmerker, som jeg ikke gjør, eller skriver min egen nettleserutvidelse, som jeg ikke gidder å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 Da kan jeg ikke hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Gavekort skrev (På 15.10.2022 den 21.55): Da kan jeg ikke hjelpe deg. Det var synd. Kan du ikke i det minste sende et gavekort så jeg kan kjøpe meg funksjonaliteten jeg trenger? Kan Øystein Solaas, Gard Steiro, eller den som programmerer nettsiden, hjelpe meg? Endret 17. oktober 2022 av Memento scientiam Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2022 Burde ikke dette ha vært funksjonalitet på et forum? Diskusjon har ikke fått noen oppgraderinger på en god stund. Hvordan drives egentlig den tekniske utviklingen av forumet? Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Det er 2 grunner til at bokmerker ikke kan erstatte denne innebygde funksjonaliteten Diskusjon burde ha: Jeg bruker flere nettlesere på flere datamaskiner, og bokmerkene er ikke synkronisert, og kommer heller ikke til å bli det det. Jeg skriver og svarer på innlegg, på alle enhetene mine, så jeg kan ikke gjøre ene miljøet til et sted jeg holder oversikten over dette, men har behov for det overalt. Enkle bokmerker er tungvint å navigere i, og strukturere. Et innebygd system i Diskusjon kan ha mye mer funksjonalitet, skreddersydd for forumet. Endret 17. oktober 2022 av Memento scientiam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå