Letterboxd Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Hvis man har ett tema man vil ha hjelp med eller diskutere, men vet ikke om det passer noen kategorier, hva skal man gjøre? Er det bedre å poste feil og få moderator til å flytte? Kan man bli banned bare for å poste en tråd i feil kategori? Takk. Endret 14. oktober 2022 av Letterboxd 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Om du er usikker kan du poste den i kategorien du tror passer best og så kan du rapportere det inn. Da får vi sett på det og eventuelt flyttet den ved behov. Det er ingen dødssynd å poste i feil kategori. Undertegnede har gjort det mye selv 😉 du blir selvsagt ikke bannet for dette. Endret 14. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Det er bare å sende en PM til hvilken som helst moderator og spørre om hjelp til hvor den skal ligge! Vi er her for å hjelpe med slike problemstillinger 3 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Ettersom bare to moderatorer har svart, så tar jeg meg friheten til å svare jeg også Det er ikke noe problem å poste ting feil nei, du får verken ban eller advarsel for slikt. Tror alle poster i feil kategori en gang i blandt, å flytte slikt er jo en del av jobben vår. Ellers er vi som gia sier, alltid mulig å kontakte på PM. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Ettersom bare tre moderatorer har svart, tar jeg meg friheten til å svare. Dette går helt fint. Gjør ditt beste. Spør hvis du er usikker. 🙂 Endret 14. oktober 2022 av Slettet-404071 Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2022 Takk for alle kommentarer, men hadde håpet fem moderatorer ville svare. 2 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Hei jeg er administrator nr. 2 som kan bekrefte det Øystein sier. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg ser ikke noe galt med dette. Tommel opp fra meg også. 3 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg er moderator nr 4 som er enig i det ovenfor 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Moderator 5 calling in. Enig i alt. 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Moderator 6 bekrefter at det de 5 moderatorene og 3 administratorene sier over meg stemmer, selv om det frister å være uenig bare på trass. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg er ikke moderator, og synes du skal poste en kopi av tråden din i hvert eneste underforum på hele nettstedet. Da kan du være sikker på at hvertfall én av dem blir riktig! 3 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 For en gjeng med tullekopper her inne. 😛 1 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 :utakt skrev (18 timer siden): Jeg er ikke moderator, og synes du skal poste en kopi av tråden din i hvert eneste underforum på hele nettstedet. Da kan du være sikker på at hvertfall én av dem blir riktig! Haha, hvis man gjør dette så kan det faktisk være at man får en advarsel, på grunn av dobbelposting/spamming Post etter beste evne eller spør på pm som nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå