MokkaKaffi Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er på jakt etter et program som lar meg organisere mp3'ene mine og spille dem. Jeg så en omtale av myMP3pro, dette virket veldig bra, men koster selvfølgelig peng. Vet noen om noen andre program liknende dette som er gratis? Jeg bruker nå winamp, hvordan er det i forhold til det? Omtale av myMP3pro på Dinside.no Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg bruker iTunes nå, fungerer ypperlig, du kan lage mapper hvor du kan putte inn en album f.eks. eller en artist, eller så bruker du bare library funksjonen som er slik at du legger til alle mappene på pc'n som inneholder musikk så søker du etter artist, album, sang osv. i iTunes, så finner den eks. fram alle sangene til den artisten du søkte på og så er det bare å spille i vei. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 I forhold til winamp så vil jeg si at iTunes er mye enklere enn winamp, det er lettere og søke etter artister og sanger osv. og i dete hele tatt så ser det mer oversiktelig ut. Du trenger heller ikke å legge musikk i "riktige" mapper osv. det kan du få iTunes til å gjøre med en såkalt "Smartlist", ellers så fungerer iTunes som et bibliotek, du kan ha så mye rot med musikkfilene som du bare vil, iTunes holder styr på dem. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Synes musicmatch er bra. Leste en test av et annet program i dag. Du kan jo lese den selv her. Edit: Klarte ikke å få med meg at du linket til samme artikkel selv. Endret 12. januar 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå