HawP Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Det lille ikonet nede i hjørnet er visstnok ikonet for "OneDrive files on demand". Så kanskje er det noe krøll med OneDrive'n din? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/what-are-these-brown-box-icons-in-left-bottom/c99d2e66-2121-4438-82eb-50584893a336?page=1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jantix skrev (På 17.10.2022 den 9.25): Takk, får ikke åpnet fila i Wordpad, og det er ikke mulig å legge den ved heller. Den består av 38 000 kB og er merket Tekstdokument, har også andre tekstdokumenter, men de lar seg åpne. Takk for alle svar! Vennlig hilsen Jan Tipper filtypen har blitt skrevet om ved en feil, slik at det ikke er en tekst fil, men noe annet. 38mb som 38000kb vel er, er ekstremt mye for en tekstfil. Så teste det Sederberg nevner, kan være noe som er pakket, endre slutten til .zip, .rar og test om du får åpnet. Winrar tar de fleste formater, og er gratis i test periode (og egentlig etter også). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) 38MB er ikke nødvendigvis så mye hvis dokumetet inneholder mange bilder. 7zip er helt gratis og tar også de fleste formater. https://www.7-zip.org/download.html Endret 18. oktober 2022 av sedsberg Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg savner et svar på om navnet på filen har noen bokstaver etter punktum, slik som f.eks Tekstdokument.docx Poenget er at disse bokstavene etter punktum skal si hvilken type fil det er. Og om de ikke er der så vil jeg tro at programmene får problemer med å åpne filen. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tror vel vi kan konkludere med at dette ikke er et format-problem, men at den forsøkes åpnes fra "Nylig brukte filer" - og at den ikke lenger ligger der den var når den ble åpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå