???????? Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei, jeg skal bytte til en harddisk på 120GB. I dag kjører jeg WinXP på en 40 GB harddisk i FAT32 - siden jeg fikk masse problemer med NTFS. Det var drivere og spill som ikke fungerte skikkelig (noe fungerte ikke det hele tatt). Hvor store harddisker støtter FAT32? Er det noen som har noen meninger om jeg burde velge FAT32 eller NTFS. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Velg NTFS og bruk søkefunksjon både her på forumet og på google om du lurer på hvorfor. Du hadde funnet alle svarene på spørsmålene og mer til på den måten... Endret 12. januar 2004 av Øyst Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Problemet er at det er en stund siden jeg hadde NTFS sist - så jeg lute på om det kanskje hadde blitt bedre! Er det noen som har noen begrunnede svar? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Problemet er at det er en stund siden jeg hadde NTFS sist - så jeg lute på om det kanskje hadde blitt bedre! Er det noen som har noen begrunnede svar? Det har vel ikke blitt noe bedre? Det er vel akkurat det samme som sist, i og med at et filsystem er et filsystem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå