sjurtf Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Jeg er på utkikk etter et komplett instrumentpanel (eventuelt kun PCBet) til en 1996 modell DAF 75 lastebil, nå i senere tid kalt CF 75. Det er en elektrisk feil på mitt grunnet vannlekasje fra taket, som nå gjør at den ikke går gjennom EU, veldig trasig... Jeg har forsøkt å tråle internett i en stund etter steder som potensielt kan ha noe slikt og være interessert i å selge det - men det er vanskelig. Er det noen som har tips til steder som kunne ha deler til slike gamle lastebiler? Trenger ikke være i Norge, men gjerne i EU. La ved et bilde av hvordan det ser ut. Endret 11. oktober 2022 av sjurtf Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kan ikke er radio/TV-verksted reparere kretskortet? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2022 21 minutes ago, Mannen med ljåen said: Kan ikke er radio/TV-verksted reparere kretskortet? Det er kanskje en mulighet ja. Vi hadde et slikt i byen her før, men det er vel snart ti år siden de stengte ned. Du har ikke tilfeldigvis noen du kan anbefale ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beklager. De fleste bytter vel hele kretskort i flatskjermer, men det finnes sikkert noen gamle igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå