Lurifaks2412 Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hei! Har en v70 07 modell. ABS lampen lyser opp i blant, kommer gjerne dersom jeg kjører over humper/på humpete vei eller dersom jeg spinner med hjulene. Den forsvinner neste gang jeg starter bilen som regel. Hvordan kan jeg vite om det er abs ringen eller abs sensor som er gåen? Kan jeg det uten å ta av dekket og sjekke ring osv? Vet at jeg har en litt dårlig abs ring fremme, mulig jeg bare bytter den for å prøve å se om det forsvinner, men fint å vite om man kan sjekke om det er mer som bør byttes i samme slengen:) Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Har ikke så mye å hjelpe med, men Intermitterende Abs lampe har jeg jeg på en Toyota og hadde på en Civic. Mener å hukse konklusjoene var en av sensorene, ikke ringen for meg. Har ikke noe erfaring med ring. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Få lest ut feilkoder, så får du en indikasjon på hvor du kan begynne å lete. Finnes brukbare diagnoseapparatet helt ned i 500 kr nå om dagen og det er fint å ha det liggende selv. Lenke til kommentar
5YN6PQB1 Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hadde noe tilsvarande på ein Dacia Duster. Då var det feil med abs sensoren, den måtte byttast. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) Mener og huske at det var noe problemer med ABS Ring på V70 få lest ut feilkode Endret 7. januar 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå