Gå til innhold

Papirblader med varer butikkene ikke har


Anbefalte innlegg

Hvorfor driver butikkene stadig vekk å sender ut små  papirblader over varer de stort sett aldri har? Jeg synes dette er veldig irriterende. Har mistet tellingen over hvor mange ganger jeg har dratt for å kjøpe noe fra disse bladene, og returnert tomhendt. Og når jeg tar det opp med butikkene blir det stort sett bare dårlig stemning og sure miner. Det kan da heller ikke være særlig miljøvennlig å sende ut så mye papir, og at jeg kjører frem og tilbake tomhendt? Hvorfor tillates dette idiotiske opplegget? 

Min lokale Bunnprisbutikk sender stadig vekk ut blader hvor det blant annet er avbildet smågodt i løsvekt. Men de har jo aldri smågodt i løsvekt, ikke en gang stativ hvor dette vanligvis oppbevares. Har poengtert flere ganger at jeg synes dette er veldig rart, men ikke sett noen bedring. Kun sure miner. Merkelig måte å behandle kundene sine på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ble det bomtur igjen til Bunnpris for å prøve å kjøpe svinekjøttdeig som de skulle ha til 20 kr pakka, som de selvfølgelig ikke hadde. Og en lite hyggelig diskusjon med daglig leder, som faktisk innrømte at de ikke hadde hatt denne kjøttdeigen på lager i det hele tatt. Han lurte dessuten på hva jeg skulle med svinekjøttdeig. Antar det var fordi jeg har feil farge. Merker jeg ble skikkelig forbanna!

Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (3 minutter siden):

Da ble det bomtur igjen til Bunnpris for å prøve å kjøpe svinekjøttdeig som de skulle ha til 20 kr pakka, som de selvfølgelig ikke hadde. Og en lite hyggelig diskusjon med daglig leder, som faktisk innrømte at de ikke hadde hatt denne kjøttdeigen på lager i det hele tatt. Han lurte dessuten på hva jeg skulle med svinekjøttdeig. Antar det var fordi jeg har feil farge. Merker jeg ble skikkelig forbanna!

Er alltid irriterende med supertilbud, jeg gidder sjelden dra i butikken når det er det, fordi man får ikke tak i varen som regel, være seg mat eller en TV man har lyst på. 

Spurte du hvorfor han lurte på hva du skulle med svinekjøttdeig? 

Lenke til kommentar

Tilbudsavisene gjelder for hele regionen, ikke bare den butikken.

Jeg har ofte det samme problemet.
Flere ganger det har vært 3x grillpølse tilbud, men de har aldri hatt det på lager.
Jeg får kuponger på produkter som min Extra-butikk ikke har, men som oftest får jeg kjøpt det på Obs.
Samme region, men ikke akkurat praktisk, og sjeldent lønnsomt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...