texaco Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det er vel ikke tilfeldighvis noen som har en gammel pda (da mener jeg en slik en med qwerty tastatur ala nokia communicator) som blant annet kan kjøre dos programmer? Denne skal da selvfølgelig være i såpass god stand at den kan brukes. Takker for alle svar (ps. håper ikke denne falt i gal kategori eller no) (ps. har sett på qxl, bruktmarked.no osv ....) Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har en Mitac Mio 338... Interesert i den? Du finner info om den på denne siden: www.justmio.com Lenke til kommentar
texaco Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 mm det jeg leter etter er en pda med fullt qwerty tastatur (tenk Nokia communicator) og den skal ikke kjøre annet enn lite krevende dos programmer. Men hva er prisen for denne snedige saken din da? Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Har en Cassiopeia A-11 som jeg tror virker. Skal teste den etterpå så får vi se. Edit: Funka dårlig... fikk ikke liv i den i det hele tatt. Oh well... Endret 12. januar 2004 av anatomicpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå