Spillredaksjonen Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Et helt nytt Need for Speed er plutselig like rundt hjørnet Need for Speed Unbound har graffiti-inspirert grafikkstil og dropper forrige konsollgenerasjon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Vel de kjører ganske fort, så er ikke så rart de er plutselig rett rundt hjørnet. 2 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Oh how the mighty have fallen 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Haha, denne serien bare fortsetter å overraske over hvor lavt den klarer å synke (no pun intended). Det startet med det beste spillet i 1994, og etter det har det vært en ganske lineært og nedadgående kurve hele veien. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kan ikke si jeg ble så fristet av traileren.. Får se hvordan det faktisk er å spille det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Er dette et spill de glemte å release i 2005? Need for Speed Underground 2 ser bedre ut grafikkmessig enn det som blir vist i traileren. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 TheKims skrev: Er dette et spill de glemte å release i 2005? Need for Speed Underground 2 ser bedre ut grafikkmessig enn det som blir vist i traileren. Hvorfor forstår ikke folk forskjellen på grafikk og stil? Det at de velger et stilistisk design betyr ikke at grafikken er dårlig. Hver gang et spill velger stiler av typen rotoscope og cel-shading, så kommer denne gjengen ut fra under barken. Enkelte av oss foretrekker slik design foran at ALT absolutt skal se så realistisk ut som mulig. Vi har nok av spill som ser prikk like ut. 3 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det som trenger å være reliastisk, er realistisk. Så lenge selve bilen og det man bygger ser tilnærmet ut som det kunne eksistert i virkeligheten og også består av alle de kjente og kjære ettermarkedsdelene som man faktisk får kjøpt tror jeg det blir bra. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 En spennende grafikkstil som ikke er så veldig vanlig. Minner meg litt om "cel shade" de bruker i spill som Borderlands. Det blir litt smak og behag. Men det er ikke dårlig grafikk. 1 Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 uffa meg ennda mer av disse hipster spilla. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 dølledøck skrev (På 13.10.2022 den 22.37): uffa meg ennda mer av disse hipster spilla. Haha, what? Hva gjør dette til et hipster-spill? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå