Gå til innhold

Berg-og-dalbaner får nye iPhoner til å tro at de er i en bilkrasj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ein snedig funksjon, men er funksjonen nødvendig når det frå 2018 vart krav om eCall i alle nye bilar? Ser for meg at det blir kaos på nødalarmsentralen om ein buss med 50 iPhonebrukarar havner i ein krasj når det er 50 mobiltelefonar og ein eCall i bussen som ringer nødalarmsentralen samtidig. I tillegg er det kanskje eCall og fleire iPhonebrukarar i bilen som bussen krasjer med også.

Dette hadde vært eit kjempebra system for 10 år sidan, men det blir nok meir feilalarmar enn reell nytte. Hadde iPhonen varsla om fall, vold eller liknande personleg ulykke så hadde systemet hatt meir for seg.
Det er sjølvsagt mange som fortsatt køyrer i eldre bilar som ikkje har eCall, men det blir stadig færre av dei etterkvart som at bilane blir skifta ut. Mitt klare inntrykk er også at det må være forferdeleg få reelle bilulykker som blir varsla takka være eCall systemet. Dei fleste bilulykkene vil ha augevitner eller andre trafikkantar som kjem rett etterpå om dei innvolverte ikkje klarer å varsle sjølv. Hadde dette systemet vært viktig til å redde liv så hadde eg forventa å ha sett fleire nyheitsartiklar om dette.
Om det er slik at eCall og no dette iPhonesystemet oftast ringer inn automatiske falske nødmeldingar så gjer nok systemet meir skade enn nytte. Vil tru at disse nødalarmsentralane som dekker store fornøyelsesparkar fort lærer seg å ignorere nødanrop meg GPS koordinat inne i parken, med det resultat at reelle ulykker kanskje ikkje blir fanga opp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...