Debatter177 Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Har vi noen gode debattanter i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Debatter177 skrev (7 minutter siden): Har vi noen gode debattanter i Norge? Jeg synes at jeg er en god debattant…… Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 10. oktober 2022 Del Skrevet 10. oktober 2022 Debatter177 skrev (12 timer siden): Har vi noen gode debattanter i Norge? Sikter du her til aktive deltakere i samfunnsdebatten som regelmessig er til stede i media og den offentlige debatt? Lenke til kommentar
Debatter177 Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2022 Morromann skrev (På 10.10.2022 den 8.50): Sikter du her til aktive deltakere i samfunnsdebatten som regelmessig er til stede i media og den offentlige debatt? Ja tenker på hvem som helst. Ser at det er veldig populært i USA og andre land. Men ser lite av det i Norge. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg synes personlig at Senneset er en god debattant. Respektfull, tar opp viktige tematikker, har faglig tyngde. Lenke til kommentar
Debatter177 Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2022 Gaea skrev (6 minutter siden): Jeg synes personlig at Senneset er en god debattant. Respektfull, tar opp viktige tematikker, har faglig tyngde. Skal sjekke ut. Noen flere? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Wasim Zahid synes jeg er flink til å ha et nyansert syn på ting når han uttaler seg. Respektfull debattant. Harald Eia tørr å si ting mange tenker på og han er flink til å argumentere for seg. Som Rødt-sympatisør synes jeg naturlig nok at Moxnes er flink til å debattere, og ta opp viktige ting. Finnes veldig mange relativt ukjente gode debattanter også, jeg var tidligere politisk aktiv i mine yngre dager så jeg kjenner mange gode debattanter alt ifra Unge Høyre til Rød ungdom. Disse er stort sett ikke aktive debattanter den dag idag dog. 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Spetalen er ganske flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå