Rune1616 Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Lastet ned et spill til PS4 og nå klarer ikke konsollen å spille ps4 spill som er på cd. Får bare beskjed at cd kan ikke spilles av. Har prøvd alle spill som vi har men samme svar. Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Nopp, aldri opplevd det der. Men, jeg kan tenke meg at det kan være for lite plass på konsollen din for klare å kjøre en CD. Ikke vet jeg, det er bare en vill gjetning. Endret 12. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Ja, sjekk ledig kapasitet på disken. Når spill på CD leses inn, kopieres en del av CDens innhold til et midlertidig sted på disken, da lesehastigheten fra den er raskere. Det kan også være en tilfeldighet. Hvordan står det til med PS4en? Har du tatt bra vare på den? Utøvet fysisk og psykisk vold mot den? Kjenner noen som slo hull i veggen sin med PS4-kontrolleren sin. En PS4 skal tåle trusler, men faktiske slag og spark takler den dårlig. Endret 12. oktober 2022 av Memento scientiam Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Memento scientiam skrev (1 time siden): Kjenner noen som slo hull i veggen sin med PS4-kontrolleren sin. Fort gjort å bli irritert 😁 Lenke til kommentar
Rune1616 Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2022 Tror ikke noe av det er årsaken. Akkurat samme problem med PS5 og der ligger det bare et spill fra før og har god plass på disken. Nå kan ikke PS5 lese platen jeg vil spille. Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 On 10/12/2022 at 4:44 PM, Rune1616 said: Tror ikke noe av det er årsaken. Akkurat samme problem med PS5 og der ligger det bare et spill fra før og har god plass på disken. Nå kan ikke PS5 lese platen jeg vil spille. da får du gå inn på konsolen og slette driten som er der, til du får nok plass så du får lest platen. er jævla lite plass på den interne disken på ps5'en 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå