Hanne9867 Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 Er det noen som har Gustbuster paraply fra Enklere liv, og kan fortelle hvordan de er. De finnes som vanlig og sammenleggbar: Paraply fra Enklere liv Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har. Hva lurer du på? Det er en paraply..? Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2022 :utakt skrev (20 timer siden): Jeg har. Hva lurer du på? Det er en paraply..? Har du den sammenleggbare eller den andre? Hvor fornøyd er du og er de solide? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hanne9867 skrev (1 time siden): Har du den sammenleggbare eller den andre? Hvor fornøyd er du og er de solide? Nå har jeg den sammenleggbare. Den er solid, godt laget, jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har hatt orkanparaplyen også. Den er enda mer solid, men som andre paraplyer av den typen er den litt uhåndterlig å drasse rundt på. Jeg glemte den igjen på kollektivtransport, ellers ville jeg vel brukt den fremdeles. Det beste med disse er at de aldri vrenger seg. Uansett hvor hardt det blåser, paraplyen holder. De er vel verdt pengene. Det er billigere å kjøpe én slik enn å måtte kjøpe tre billige på en sesong fordi de vrenger seg og blir ødelagte. 1 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) :utakt skrev (6 timer siden): Nå har jeg den sammenleggbare. Den er solid, godt laget, jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har hatt orkanparaplyen også. Den er enda mer solid, men som andre paraplyer av den typen er den litt uhåndterlig å drasse rundt på. Jeg glemte den igjen på kollektivtransport, ellers ville jeg vel brukt den fremdeles. Det beste med disse er at de aldri vrenger seg. Uansett hvor hardt det blåser, paraplyen holder. De er vel verdt pengene. Det er billigere å kjøpe én slik enn å måtte kjøpe tre billige på en sesong fordi de vrenger seg og blir ødelagte. Tusen takk for svar!🙂👍 Da blir det nok en sånn på meg også, - bare jeg får bestemt meg for hvilken av de to. 😅 Mest praktisk med den sammenleggbare, og den er sikkert solid nok. Endret 9. oktober 2022 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå