Sharpings Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Er det slik at det kun er de telefonene som offisielt støttes av operatørene som kan benytte e-sim? Jeg spør fordi jeg kjøpte for moro skyld en Rakuten Mini mens jeg var i Japan for 200 kr. Kjøpte den mest fordi jeg var nysgjerrig, og har rett og slett blitt litt imponert over telefonen. Den støtter ikke vanlig sim-kort, men benytter seg av e-sim. Er det noen som har erfaring med å bruke e-sim på telefon som ikke offisielt støttes? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Kan du ikke bare sjekke på nice.no? Sånn i første omgang, altså. Edit: sjekket hos Telenor, og det så i første omgang ikke ut til at det var noen begrensning. I hvert fall ikke før jeg gikk til bestilling. Endret 7. oktober 2022 av Bäcker Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2022 Bäcker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke bare sjekke på nice.no? Sånn i første omgang, altså. Nice.no? Da jeg skrev inn den adressen kom jeg til en side som driver med noe helt annet. Så hva mener du her? 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Nicemobil.no Det er nok flere enn meg som har bomma der... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå