Kizzaz Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som vil hjelpe meg????????? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Da har jeg bestilt, mye har kommet, men mangler litt enda: Det ble: AMD Athlon 64 3200+ Gigabyte Nforce3 HK (det dyreste) Antec Super Lanboy Fortron/Source 400W psu Hercules 9800XT Corsair XMS TWINX 512 x 2 CL2Pro Msi Cdbrenner Nec DVd brenner Samsung DVD spiller Apacer 7-in-1 minnekortleser Teac diskettstasjon Zalman CNPS 7000A-CU Western Digital 250 gb S-ATA Logitech MX Desktop bluetooth Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ser bra ut det der.. (litt mange CD/DVD-enheter og bråkete harddisk men ) Hva er det du mangler da? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tror ikke jeg mangler noe jeg, men jeg trenger bare å få det. Har bare CPU vifta og kabinettet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er egentlig ikke XT bedre en Pro? jo men xt koster mye mer og yter bare litt mer. den kan jo koste 2000 kr mer og gi en ytelses forskjell på 5-10% . Det er absolutt ikke verdt det å kjøpe radeon 9800xt hvis du ikke har et behov for å ha det aller beste da... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Skulle kjøpe Sapphire pro 128 mb, så falt fant jeg ut at den hadde en dårlig vifte løsning med mye varme,så gikk jeg for ultimat ver. den var utsolgt, bestemte meg for å ta 256 ultimat ver. så fatn jeg ut igjen at XT var bare 400 kr dyrer i forhold til det kortet, så jeg hoppet på det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Msi CdbrennerNec DVd brenner Samsung DVD spiller Snakk om å kaste penger ut vinduet.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 herJeg trenger litt hjelp på denne slitter virkelig med den, vet dere hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå