shit89 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nvidia ATI Folk her liker Ati trolig best fordi de er best nå, mens når Nvidia var best så elskte de dem. Hvorfor tro du det? Selvfølgelig er jo det fordi at ATi yter bedre! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Herregud, for en tråd! KJØP ATI 9800PRO ELLER 9600XT!! Da får du mest for pengene! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hadde faktisk bestem meg for å kjøpe PowerColor's 9800 Pro. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hadde faktisk bestem meg for å kjøpe PowerColor's 9800 Pro. Da gjør du det Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 kjøp heller en annen DVD brenner. jeg fikk dårlig erfaring med flashing av BIOSen til NECen som ødla hele saken (nå brenner den 1x Verbatim, osv) Og jeg har hørt at Western Digital er ustabile disker, bråker litt mer, og det kan hende de kræsjer fort (mister all data du hadde der osv) Kjøp heller en Maxtor, som er ganske failsafe. Jeg vil anbefalle Maxtor hvertfall når det gjelder HDD. Om du har lyst på en meget stillegående disk, og ikke ser på ytelsen som noe viktig, kjøp Seagate Baracuda (skal handle en selv snart ) Jeg ville ha sagt at om du skal klokke skjermkort så ville det lønne seg med XT. Du klarer å presse en XT langt mer enn Pro. Men jeg har sett flere som har flashet 9800Pro med XT bios og klokka kortet meget bra (husk kjøling ) Det var mine 50 øre. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg kommer til å ha Nec, den har trosalt fått best i test. vis jeg ikke skal ha Nec, så vil jeg ha MSI. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Den jeg tror jeg skal ha nå er: Antec Super Lanboy Fortron/Source 400W PSU Amd64 3200+ Abit MAX3 hk Western Digital 250 gb S-ATA Nec dvd-brenner Msi-cdbrenner Samsung dvd-spiller Apacer 6-in-1 minnekortleser Teac diskettstasjon Corsair Xms Twinx 3200 512x2 Logitech Desktop MX bluetooth Gigabyte 3D cooler pro Sapphire 9800Pro 128 mb (midlertidlig, til NV40) tror det var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nice!! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som Logitech sitt nye bluetooth sett, Desktop MX Bluetooth, er det bedre en de vanlige trådløse som går på radiosignal? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke noen som har prøvd shuttle sin 64 bits barebone?? Er ikke noe den da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke noen som har prøvd shuttle sin 64 bits barebone?? Er ikke noe den da? (Se avatar) Jeg har den og den er helt utrolig! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor mye kostet ditt system, og hva har du? Så avataren, men mange har bare bidler som de liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Spesifikasjoner står i profil. Det kom vel på rundt 9-10k, er ikke helt sikker. Bruker ikke cd-rom jeg da, men skal kjøpe meg en dvd-brenner og modde litt slik at det ikke ser stygt ut. Synes ikke jeg betalte så veldig mye for et så rått system. Kunne aldri tenke meg et midi-tower. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke for å tvile Shuttle systemet, men det som gjør at jeg tviler på shuttle er det at du ikke kan oppgradere like mye på den som en Midi, f.eks så kan du ikke bytte hk ,men kan alltid kjøpe et kabinett og flytte det over senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke for å tvile Shuttle systemet, men det som gjør at jeg tviler på shuttle er det at du ikke kan oppgradere like mye på den som en Midi, f.eks så kan du ikke bytte hk ,men kan alltid kjøpe et kabinett og flytte det over senere. Smak og behag I guess. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Tror faktisk jeg går for Gigabyte sitt Nforce3 hk, det er kanskje litt tregere, men mer stabilt. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Abit og Asus er en skuffelse, så jeg skjønner ikke hvordan så mage på forumet har fått i seg at det er gode hk. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Abit er vesentlig mye mer stabilt på minne enn Asus .. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det kan være stabilt, men plassmangel og krasj mellom komponentene er et stort minus. Ram'en jeg vil ha passer ikke og vil uansett trolig være borti cpu vifta. og ny ram kan ikke settes i uten at grafikkortet er ute. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Trenger litt rask hjelp, skal bestille i dag. Jeg tenkte på Sapphire 9800 Pro 128 (lite), så fant jeg ut at budsjettet overlevde Ultimat (128 mb) ver. men så er det ingen av web-shopene som selger den nå ser det ut som. Har andre forslag til hvor jeg kan skaffe meg det kortet eller et annet et? Ps. Likte veldig godt kjøleribbene på det kortet, derfor falt jeg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå