Gå til innhold

AMD 64 pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøp heller en annen DVD brenner. jeg fikk dårlig erfaring med flashing av BIOSen til NECen som ødla hele saken (nå brenner den 1x Verbatim, osv) :dontgetit:

Og jeg har hørt at Western Digital er ustabile disker, bråker litt mer, og det kan hende de kræsjer fort (mister all data du hadde der osv) Kjøp heller en Maxtor, som er ganske failsafe. Jeg vil anbefalle Maxtor hvertfall når det gjelder HDD.

Om du har lyst på en meget stillegående disk, og ikke ser på ytelsen som noe viktig, kjøp Seagate Baracuda (skal handle en selv snart :D )

Jeg ville ha sagt at om du skal klokke skjermkort så ville det lønne seg med XT. Du klarer å presse en XT langt mer enn Pro. Men jeg har sett flere som har flashet 9800Pro med XT bios og klokka kortet meget bra (husk kjøling :) )

Det var mine 50 øre.

Lenke til kommentar

Den jeg tror jeg skal ha nå er:

Antec Super Lanboy

Fortron/Source 400W PSU

Amd64 3200+

Abit MAX3 hk

Western Digital 250 gb S-ATA

Nec dvd-brenner

Msi-cdbrenner

Samsung dvd-spiller

Apacer 6-in-1 minnekortleser

Teac diskettstasjon

Corsair Xms Twinx 3200 512x2

Logitech Desktop MX bluetooth

Gigabyte 3D cooler pro

Sapphire 9800Pro 128 mb (midlertidlig, til NV40)

tror det var det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke noen som har prøvd shuttle sin 64 bits barebone??

Er ikke noe den da?

(Se avatar)

Jeg har den og den er helt utrolig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spesifikasjoner står i profil.

Det kom vel på rundt 9-10k, er ikke helt sikker. Bruker ikke cd-rom jeg da, men skal kjøpe meg en dvd-brenner og modde litt slik at det ikke ser stygt ut. Synes ikke jeg betalte så veldig mye for et så rått system. Kunne aldri tenke meg et midi-tower.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke for å tvile Shuttle systemet, men det som gjør at jeg tviler på shuttle er det at du ikke kan oppgradere like mye på den som en Midi, f.eks så kan du ikke bytte hk ,men kan alltid kjøpe et kabinett og flytte det over senere.

Smak og behag I guess.

Lenke til kommentar

Trenger litt rask hjelp, skal bestille i dag.

Jeg tenkte på Sapphire 9800 Pro 128 (lite), så fant jeg ut at budsjettet overlevde Ultimat (128 mb) ver. men så er det ingen av web-shopene som selger den nå ser det ut som.

Har andre forslag til hvor jeg kan skaffe meg det kortet eller et annet et?

Ps. Likte veldig godt kjøleribbene på det kortet, derfor falt jeg for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...