Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg opplever daglig at det dukker opp rare bilder på nrk.no som ikke er klikkbare, de er alltid i lav oppløsning og framstår som helt random. Hva er årsaken? Eksempel: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Ser ut til at innholdet ikke laster skikkelig inn hos deg. Slik ser samme siden ut hos meg: Har du noen nettlesertillegg som kanskje blokkerer videoen? Endret 7. oktober 2022 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Okey, jeg bruker Ublock Origin, NoScript og PrivacyBadger, kan være en av de som er årsaken Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Bruker selv ublock. Vil tro det er noscript som stopper videoene. Kan prøve å deaktivere det midlertidig for å sjekke; og om det funker, whiteliste siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg bruker alltid å whiteliste sidene jeg stoler på midlertidig i noscript, men det er nok den utvidelsen som er årsaken ja.Takker for tips Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå