brannmannsam Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Skaffet meg nettopp en Asus Zenfone 9 etter å ha lest tek,no testen. Meget fornøyd med telefonen så langt, men jeg har ett lite problem. Av en eller annen grunn vil ikke telefonen laste tek.no Og det gjelder bare den siden. Jeg bruker vanlig Chrome. i Inkognito mode fungerer det Noen som har vært borti liknende? Telefonen er dager gammel og jeg har ikke endret på noe. Endret 5. oktober 2022 av brannmannsam Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Prøvd å clear cache? Chrome -> Settings -> Site Settings -> All sites -> søk etter tek.no -> clear & reset. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg derimot har av og til trøbbel med å laste inn en helside av Diskusjon dott ennu med Firefox... Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Clear cache fungerte ikke, men løste seg ved å resette Chrome helt. Aner ikke hva som var den egentlige årsaken. Takker for alle svar:) Endret 5. oktober 2022 av brannmannsam Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har ofte to nettlesere slik at jeg kan se om det virker i den andre nettleseren i slike tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå