Jovjo Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Hei Jeg har nettopp satt inn en Samsung 870 EVO 2 TB SSD i min Acer Revo One 85RL PC. Windows 10 er flyttet over, og alt ser ut til å funke som det skal. Jeg har lagd en partisjon på SSD disken jeg kaller for Media (PCen er en stue PC). Jeg ønsker å utvide denne partisjonen da jeg har mer ledig plass på disken. Men dette får jeg ikke til. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Jeg legger ved to bilder. Takker for alle svar 😊 Endret 5. oktober 2022 av Jovjo Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Det er et gratisverktøy som heter Partition Magic Wizard som kan flytte på og utvide partisjoner. Jeg tror ikke det går i diskbehandling i Windows. Endret 5. oktober 2022 av sedsberg Lenke til kommentar
Jovjo Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2022 sedsberg skrev (46 minutter siden): Det er et gratisverktøy som heter Partition Magic Wizard som kan flytte på og utvide partisjoner. Jeg tror ikke det går i diskbehandling i Windows. Tusen takk. Det løste seg nå 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå