Peteguy Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 RRhoads skrev: Peteguy skrev (9 timer siden): RRhoads skrev (13 timer siden): Håper neste spill blir i tredjeperson. Ser den med tanke på alt man kan endre på utseendetmessig. Gameplay kunne også fungert godt i tredjeperson. Når det kommer til dialog og cutscenes foretrekker jeg førsteperson for bedre innlevelse. Synes Cyberpunk gjør dette veldig godt. Burde ikke være et problem å ha det som et valg. Hvilken utfordringer det byr eller ikke byr på vet ikke. Men ville tror det var et par grunner til at det ikke er med i denne utgaven. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 Peteguy skrev (4 timer siden): Hvilken utfordringer det byr eller ikke byr på vet ikke. Men ville tror det var et par grunner til at det ikke er med i denne utgaven. Jeg mener at hovedgrunnen var at opplevelsen ikke ville være like god siden mye skjer vertikalt i Night City Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 RRhoads skrev: Peteguy skrev (4 timer siden): Hvilken utfordringer det byr eller ikke byr på vet ikke. Men ville tror det var et par grunner til at det ikke er med i denne utgaven. Jeg mener at hovedgrunnen var at opplevelsen ikke ville være like god siden mye skjer vertikalt i Night City Et godt poeng det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå