Kalle_^ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har et Asus Hovedkort, trur det heter P4PE, det er til Pentium 4. Når maskinen booter opp kommer det den stemme som er ganske iriterende. Den sier noe om at pcen har fått strøm og booter fra hardisken eller nåkka sånt. Er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt den... Kan jeg bli kvitt den? Tipper jeg må inn i biosen, men liker ikke å fikle der inne så jeg håper det er noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt stemmen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Gå i bios, og under advanced bios features (eller lignande), så finner du noke som heiter "POST Reporter". Sett den til Disable for å skru av Vanvittig irriterande, . Skrudde den av etter andre boot med ny pc Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Takker... skal prøve det Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Gå i bios, og under advanced bios features (eller lignande), så finner du noke som heiter "POST Reporter". Sett den til Disable for å skru av Vanvittig irriterande, . Skrudde den av etter andre boot med ny pc Takker, han vet siden av meg på jobben har det HK, og det er irr ved hver oppstart. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 offtopic: slimboy, har du nedklokka prosessoren din? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 klokka fra 1,8ghz til 2,2ghz vil jeg tro Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 offtopic: slimboy, har du nedklokka prosessoren din? Fint du sier fra at det er offtopic men er ikke dette en sak for personlige meldinger? Shorty Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) offtopic: slimboy, har du nedklokka prosessoren din? offtopic: Njet, gadd ikke skrive hz, så det skulle kanskje stå 2.2Ghz i stedet Vel, det var faktisk 2310, men har rettet "feilen", og da er vel alle fornøide, og tråden kan gå sin gang. Endret 12. januar 2004 av slimboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå