TheStig72 Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Har Telenor fiber, og telenor router. Men jeg vil gjerne heller bruke min Asus RT-AX88U router. Noen som har info om hvilke innstillinger som må endres for å få en, helst to, TV-bokser til å fungere? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Om jeg ikke husker feil så må IGMP Snooping skrus på. Edit: Mulig det var IGMP Multicast proxy /Multicast routing. Endret 3. oktober 2022 av sedsberg Lenke til kommentar
NULL Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Side 4 her: https://www.telenor.no/binaries/privat/kundeservice/tvhjelp/utstyr/tredjeparts-utstyr/IPTV tredjepart veiledning juni 2020.pdf Lenke til kommentar
ali q Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Du kan heller ikke sinkhole Telenor sine domener (noe som er ganske lett å gjøre hvis man har pihole og bruker store populære svartelister) når dekoderen starter opp (den skal hente diverse sertifikater etc). For min egen del (som henger på tidligere Canal Digital -> Telenor fiber (men coax fra ONT til dekoder) så har det vært nok med regex (\.|^)telenorcdn\.net$, altså fullstendig hvitelisting av telenorcdn.net. Lenke til kommentar
trollkraft Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 TheStig72 skrev (På 3.10.2022 den 22.36): Har Telenor fiber, og telenor router. Men jeg vil gjerne heller bruke min Asus RT-AX88U router. Noen som har info om hvilke innstillinger som må endres for å få en, helst to, TV-bokser til å fungere? Denne instillingen funker på min asus RT-AC86U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå