Redaksjonen. Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Problemer for flere Telia-kunder Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Var nok ikke bare TV og datasignaler, og det starta på søndagen. Selv var jeg på jobb fra hjemmekontor, og jeg opplevde stadig å bli brutt på samtalene. Problemet var også gjeldende i går, men da var det bare på en privatsamtale jeg merket det. Ikke så rart akkurat, siden jeg nå er i høstferie, og gårdagen hadde nesten bare denne ene lange samtalen som ble brutt, men som jeg gjennoptok ved å ringe tilbake til samme nummeret. Det kunne hende både på korte og lange samtaler, og etter buddet, fra nesten umiddelbart til mange sekunder etterpå, fikk jeg en sånn 3-4 pips signal som kunne minne om lyden fra analoge modem og walkie talkies. Lenke til kommentar
IWD5910J Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Skuffende at Telia driftsmeldinger ikke visste om noen feil i går kveld. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 IWD5910J skrev (6 minutter siden): Skuffende at Telia driftsmeldinger ikke visste om noen feil i går kveld. DownDetector er 1000x mer nyttig enn Telia driftsmeldinger. Virker som Telia driftsmeldinger kun tar med planlagt arbeid, for de er så trege til å oppdatere siden at med mindre problemet varer i 2 dager så driter de i å legge det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå