Spawn0611 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har ikke testa kungfu add-in til Max Payne, tenkte å gjøre det, innstallerte max payne 2 og zippa add-in i mappa og erstattet movies mappa der, men det fungerte ikke... Er denne add-in beregnet på 1 eller 2? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det nå enten være Return Double Dragon på snes. ganske tøft å ta dem i håret og gi dem inn med kneet. eller Turtles in Time også til snes, det er tøft å kaste folk i skjermen. hva er den beste konsolen jo Super Nintendo!!!!!! Lenke til kommentar
falut Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Sverdkampen mot han fyren på Metal Gear Solid: Sons Of Liberty helt til slutt. Jeg likte den slåsskampen veldig godt=) Endret 18. januar 2004 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Slenger meg på denne. Syntes det var ganske fett å slåss i Die By The Sword. En god klassiker. Dessverre så finner jeg det ikke igjen Der kunne du kappe av bein, armer osv. Helt sykt. Endret 18. januar 2004 av Bossman Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Siden det er snakk om slossscener, så er Mortal Kombat høyt oppe på min liste av slossespill som går litt mer flytende (at komboen ikke bare stopper fordi du trykker en knapp litt feil) så liker jeg DOA2 på ps2, der er det mye fett. MP1 med KungFu mod 3.0 er kult, og alle double dragon spillene (uansett konsoll). Enter the matrix mot trin er "ok", men jeg liker ikke spillet, så det er ikke mer en ok.. Prince of Persia er selvfølgelig høyt på lista det også Jedi Academy hadde ganske bra sverdfights engang i blant. Endret 18. januar 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har ikke testa kungfu add-in til Max Payne, tenkte å gjøre det, innstallerte max payne 2 og zippa add-in i mappa og erstattet movies mappa der, men det fungerte ikke... Er denne add-in beregnet på 1 eller 2? Kung Fu modden er beregnet for MP 1. Ikke 2 (Med mindre de har sluppet en ny..) Men vært å kjøpe ener`n uansett, så bare å sette igang!! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Prøvde en gang et viking spill(ragnar elns), der kunne du bruke det meste til å denge løs på motstanderen. Likte det jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ForceJump med Dual Lightsaber i KotOR er nok mine definitive favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå