Gå til innhold

Hvilket spill har de/den feteste slossescenen(e)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må virkelig si at dere har god smak for kampscener jeg hadde tenkt til å legge ut en liste over de spillene jeg synes er bra men det trenger jeg ikke p.g.a dere gode smak spesielt enig er jeg med de som sier Max payne, return of the king og enter the matrix!!! :thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar

hmm, er det Soul Reaver II eller noe spillet heter hvor han karn slenger folk opp i lufta og slenger ljåen gjennom dem? fett er det iallefall.

 

Er en del bra i super smash brothers melee også, moro å se Kirby suge i seg noen fiender og stjele noen abilities.

 

Masse superdrøyte triks i det nyeste Soul Calibur.

 

Ganske rått når grunten slår footman'n så hardt at skjoldet flyr vekk i den første warcraft III-trailern.

 

Men de heftigste sloss-scenene finner man vel i Rival Schools, et gammelt manga-inspirert slosspill for playstation.

Lenke til kommentar

SplinterCell har en veldig tøff scene på slutten *spoiler* der du har tatt han "slemmingen" til fange nede i en kjeller før at du blir tatt i bakhold av en 5-6soldater og du putter henda i været... så blir det blackout på med nigthgoogles og skyt ivei... syns den scenen var veldig kul...

Endret av Individual-48
Lenke til kommentar

Atter en konge har noen fantastiske kampscener! Spesielt de forskjellige variantene av "banes" (trykk parry + killing move) og mellomsekvensene er kule. Et overraskende godt spill støttet opp av filmindustriens kanskje aller sterkeste lisens!

 

En annen kandidat er det kommende spillet om barbaren Conan. Jeg laster ned demoen akkurat nå, og kommer tilbake hvis det skulle være noe å fortelle om. ;)

 

Mange nevner Enter The Matrix her. Jeg er personlig veldig glad i kampsport, og har vurdert å kjøpe spillet kun for slossingens skyld. Men jeg er usikker, på grunn av den varierende mottakelsen det har fått. Kan noen fortelle meg hvor bra kampsystemet egentlig er, og gjerne hvordan det fungerer? På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Atter en konge har noen fantastiske kampscener! Spesielt de forskjellige variantene av "banes" (trykk parry + killing move) og mellomsekvensene er kule. Et overraskende godt spill støttet opp av filmindustriens kanskje aller sterkeste lisens!

 

En annen kandidat er det kommende spillet om barbaren Conan. Jeg laster ned demoen akkurat nå, og kommer tilbake hvis det skulle være noe å fortelle om. ;)

 

Mange nevner Enter The Matrix her. Jeg er personlig veldig glad i kampsport, og har vurdert å kjøpe spillet kun for slossingens skyld. Men jeg er usikker, på grunn av den varierende mottakelsen det har fått. Kan noen fortelle meg hvor bra kampsystemet egentlig er, og gjerne hvordan det fungerer? På forhånd takk! :)

Enig. Atter en Konge slossingen er fet!

Lenke til kommentar
Babarians på C64!

:laugh::laugh::laugh:

 

Meget bra!! Ja der var det non fete scener.. :p Iallfall når du choppa av motstanderen hodet og den grønne lille gnomen sparket det ut av skjermen.. Knallt ;)

Gnomen ruler! :w00t:

 

Husker noen Moonstone på Amiga 500? Sinnsykt fete kampscener der og.

Ohhh!!!!

Hadde jeg helt glemt faktisk! MYE fete greier der jah!! Når du kutter hodet av gutyta eller ikke minst når du knusker skallene på de hårete fugle greiene.. ;9 Ruler!!

Fett nok når drager biter av deg knollen og tygger på den også ;) Eller når de digre gutta m trær knaller til deg så armer og ben popper utav kroppen :laugh:

 

Dæven så mye moro jeg hadde m det spillet.. *minmre*

 

Fyre WinUAE`en min jeg tror jeg!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...