Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi har en vinner http://www.geocities.com/webtekrocks/html/clientlist.html Ja, vi har en vinner, Definitivt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi har en vinner http://www.geocities.com/webtekrocks/html/clientlist.html Aaaargh!! It burns! *vri seg på gulvet i epilepsi-krampe* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vi har en vinner http://www.geocities.com/webtekrocks/html/clientlist.html AH TOSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sattan øyna be flasha når det begynte å "flashe".. Satt å finjusterte lysstyrken på skjermen, med øynene 3cm fra skjermen ellerns..! Sattan, øyna er mongo enda.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er det noen som har screenshot? Siden er nede nå.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 er det noen som har screenshot? Siden er nede nå.... Den er oppe nå. Uansett er det vanskelig å ta screen av intens epilepsi-flimring... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ja der var den Der har du en skikkelig deltager.... my eyes Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me vil også se! Tro meg; du vil ikke se Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me vil også se! Tro meg; du vil ikke se Nei, det ville jeg ikke. Ante fred og ingen fare før etter alle syntax-feilene... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hvis jeg må på terapi etter å ha sett 20 sekunder på den siden skal jeg jammen sende regninga til han/hun/det som lagde den. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ...sett 20 sekunder på den siden... Ekstremsport Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg laster ned noe så siden tok litt tid å loade. Den kunne seriøst komt med i ekstremsport. Ser for meg dette: Gutt skadet av internettside! En gutt i 20 årene prøvde på fredag å sette guinnesess rekord i å se på en internett side. Gutten holdt ut 25 sekunder, men da knakk han sammen og fikk et voldsomt eplepsi anfall. Gutten går nå til terapi og det stilles store spørsmål om han noen gang kommer til å bli frisk. Den 22 år gamle rekordholderen som tidligere i uka satte rekord er nå meldt død etter 3 dager i koma. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg klarte 53 sekunder uten å blunke. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Jeg laster ned noe så siden tok litt tid å loade. Den kunne seriøst komt med i ekstremsport. Ser for meg dette: Gutt skadet av internettside! En gutt i 20 årene prøvde på fredag å sette guinnesess rekord i å se på en internett side. Gutten holdt ut 25 sekunder, men da knakk han sammen og fikk et voldsomt eplepsi anfall. Gutten går nå til terapi og det stilles store spørsmål om han noen gang kommer til å bli frisk. Den 22 år gamle rekordholderen som tidligere i uka satte rekord er nå meldt død etter 3 dager i koma. Du er død! EDIT: Var et gammelt screenshot av VG det ja Endret 23. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Død link? EDIT: Fikset nå, ja... ©J! Endret 23. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Død link? Ikke nå lenger Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg laster ned noe så siden tok litt tid å loade. Den kunne seriøst komt med i ekstremsport. Ser for meg dette: Gutt skadet av internettside! En gutt i 20 årene prøvde på fredag å sette guinnesess rekord i å se på en internett side. Gutten holdt ut 25 sekunder, men da knakk han sammen og fikk et voldsomt eplepsi anfall. Gutten går nå til terapi og det stilles store spørsmål om han noen gang kommer til å bli frisk. Den 22 år gamle rekordholderen som tidligere i uka satte rekord er nå meldt død etter 3 dager i koma. Du er død! EDIT: Var et gammelt screenshot av VG det ja konge Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 "OMG PLZ" Det var jo verre en verst.. en skam for øyet "Vi er webdesignere" - en skam for uttrykket Webdesign. usj usj.. osv.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Er det ikke litt irriterende med den reklamedingsen i Opera? *Mozilla/GLP Power* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg