Pels Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 http://www.tomrefjord-fotball.org/ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) min hjemmeside er bare noe jeg mekket sammen for å ha noe der mens jeg lager siden. men ser forferdelig ut da. uff, jeg gremmes. Endret 11. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 min hjemmeside er bare noe jeg mekket sammen for å ha noe der mens jeg lager siden. men ser forferdelig ut da. uff, jeg gremmes. 6284574[/snapback] Hehe. Ikke akkurat "pen" å se på da, men den er bare midertidig, sånn som jeg ser det. Kan vi få se et førsteutkast av den nye siden? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) **slettet denne posten** Endret 14. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 W3 sine hjemmesider Er jo ikke så imponerende, med tanke på at de er ryggmargen i dagens HTML og CSS:) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 De holder i alle fall nettstandardene. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 W3 sine hjemmesiderEr jo ikke så imponerende, med tanke på at de er ryggmargen i dagens HTML og CSS:) 6289844[/snapback] Enig. Det er ikke stygge. Men de kunne blitt mye penere. Men kodingen er i hvert fall god og siden tar veldig liten tid å laste ned. Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Et nytt forum folkens! TC Forum Artig ja :!: Endret 13. juni 2006 av karryboh Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Er dette den orginale Tord Company siden. Så så fall må jeg si jeg er riktig imponert over at en så stygg side kan få en så stor oppdatering. EDIT: Oppdaterte link Endret 13. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 HW forummet har fått konkurranse: TC Forums Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Med mindre det med vilje er et forsøk på å få stengt tråden igjen (se et par sider tilbake), kan folket vennligst la være å snakke om TC? JA, vi har fått med oss at sidene ikke er helt på topp, JA, vi vet ditt, og JA, vi vet datt om TC. Det er oppbrukt! Dessuten er dette er emne for å vise fram stygge sider, ikke rakke ned på andre slik det har hatt en tendens til å bli. Slik jeg ser det har vi to valg: 1. snakke om TC og få tråden stengt 2. beholde tråden For min del er det bare å stenge, tråden er generelt blitt litt utvannet med tiden. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 http://serviceatlanta.com/ Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ok, der snakker man typografi av høyeste rang Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sjekk koden på service atlanta da:P UTROLIG rotete.. Wysiwyg? yeah Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden dette er en sikker side så får jeg vel ikke linket den. Men her er i hvertfall et skjermskudd. Selveste Microsoft har tydeligvis store problemer med koden på sidene sine. (Mulig de har brukt noe egenprodusert WYSIWYG ) Det er felter som skal fylles ut som ikke lar seg fylle ut fordi de er dekket av den grå boksen til venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 MS har slike problemer på mange steder når man bruker firefox, åpne den i IE så vil sidene virke. Ser ut til at de kun lager sidene sine for IE, sleipinger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tja.. Nå er det kansje like lett om ikke lettere å få tak i det jeg skulle via uoffisielle kanaler som det er å styre med I.E og eventuelle konsekvenser av den sveitserosten Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 prøvd validate på atlanta siden. Fikk 234 errors. Det skal nok ikke fårekomme på en webside. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 De som driver denne siden er tydeligvis "dataeksperter" http://www.gunlaug.no/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Med mindre det med vilje er et forsøk på å få stengt tråden igjen (se et par sider tilbake), kan folket vennligst la være å snakke om TC? JA, vi har fått med oss at sidene ikke er helt på topp, JA, vi vet ditt, og JA, vi vet datt om TC. Det er oppbrukt! Dessuten er dette er emne for å vise fram stygge sider, ikke rakke ned på andre slik det har hatt en tendens til å bli. Slik jeg ser det har vi to valg: 1. snakke om TC og få tråden stengt 2. beholde tråden For min del er det bare å stenge, tråden er generelt blitt litt utvannet med tiden. 6300378[/snapback] Problemet er at jeg selv aldri har sett en moderator skrive det før tråden ble stengt. Hadde vært smart å ha noen regler i første post Endret 14. juni 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg