Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Er TC en spøk eller? Må bare spørre for det ser så uproft ut som det går ann å få det til... Og har dere sett prisene!? 1300,- for en Nokia 3310 :lol:

Og 3000,- for en GBC med 3 spill :lol:

Er den gutten på forsida som driver det eller er han dær bare til pynt? :p

:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som ikke klarer å designe noe bedre til bruktmarked.no bør dø nå!

Ikke engan simplisme kan beskytte det mølet der..

6049297[/snapback]

Tord kan kanskje freshe opp designet i Bruktkmarked.no :hmm: .

Hvem vet.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at det jobbes i kulissene med en helt ny løsning på bruktmarkedet. Jeg vet ikke hva som gjøres (og ville heller ikks sagt det om jeg visste), men jeg tror utviklerene er fullt klar over at dagens bruktmarked ikke er noe glansbilde og at noe vil gjøres der.

Lenke til kommentar
Ok, denne siden er ikke stygg, men se på kodinga! Hva fankern har de holdt på me?

www.MMORPG.com

6050584[/snapback]

:!:

Aldri forstått meg på den; 3 sider med blank før koden

Tror de at folk ikke skal "stjele" deres fantastiske kode da? :ohmy:

Designet var litt trangt, hadde jeg vært der 2 sec til hadde jeg blitt kvelt!

Lenke til kommentar
Har ikke politiet.no noe av den samme filosofien da?

6052025[/snapback]

Syns ikke det funka, det var bare dødts irriterende....det er jo ikke noen problemer å kopierer koden å fjerne alt det planke(hvis du absolutt må se hele koden samtidig). Uansett så kan du jo se om du har sett hele koden etter hvor skrollen er.

Det kan jo hjelpe å holde styr på de forskjellige elementene på siden....men ikke vet jeg.

Ser ikke poenget med det.

------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:

Så at noen snakka om Tord Company så jeg ble veldig interresert...

Sjekka det opp og jeg vet ikke hva jeg skal si(har vist ikke lov til å si så mye her heller :confused: )....vet ikke hva jeg skal tro.

...

går å legger meg jeg....

men vet ikke om jeg får sove

KosKos

Endret av harrir
Lenke til kommentar

Fra TC-TV (på tord company)

Alle filmer som vises i TC-TV er gratis. Ved enhver form for kopiering medfølger streng straff og utestengelse fra Tord Company.

Er det bare meg, eller er det der veldig dumt skrevet?

Lenke til kommentar
Fra TC-TV (på tord company)

Alle filmer som vises i TC-TV er gratis. Ved enhver form for kopiering medfølger streng straff og utestengelse fra Tord Company.

Er det bare meg, eller er det der veldig dumt skrevet?

6065422[/snapback]

Det han skriver der er jo først at man kan kopiere det :p Og så vender han om å sier at det ikke er lov å kopiere :p Men ærlig talt. Hva er såkaldt: "streng straff". Vil det si en eller annen kar dukker opp på døra di med en hammer og balltre? ^^ :p

Lenke til kommentar

Haha! Jeg har ledd mye av TC her nå, men inne i TC-shop fant jeg disse reglene helt i bånn av siden:

"Hvis flere ønsker å kjøpe samme produkt (om det ikke er flere enheter på lager), så blir det den som bestiller først som får kjøpe. Er du helt "besatt" av varen må du da betale dobbel pris for å sikre deg den."

Så regel nummer 2 kansellerer regel nr 1? Eller? Hvordan skal han håndheve denne? Jaja, Tord er litt av en type :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...