Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en av mine favoritter hva gjelder verstinger... alle newbies, vennligst hold dere vekk fra slike bakgrunner... uansett HVA det gjelder!!

 

Hvis dere tar dere bryet med å åpne den i Internet Explorer får dere i tillegg nyte den fantastiske bakgrunnsmusikken!

 

LINK ->

5938004[/snapback]

 

LOL! Klarer ikke å slutte å le jeg :!:

Lenke til kommentar
Dette er en av mine favoritter hva gjelder verstinger... alle newbies, vennligst hold dere vekk fra slike bakgrunner... uansett HVA det gjelder!!

 

Hvis dere tar dere bryet med å åpne den i Internet Explorer får dere i tillegg nyte den fantastiske bakgrunnsmusikken!

 

LINK ->

5938004[/snapback]

 

LOL! Klarer ikke å slutte å le jeg :!:

5938094[/snapback]

 

Ahehaeha, eg meiner fyren tar feil. Ihvertfall i denne sammenhengen :wee:

 

"Ach ja: Viele People kommen immer an und sagen: "Hey, sind das nicht too much Farben?" Aber Colours sind cool, sie sind funny, und sie machen Dich happy!"

Lenke til kommentar
Dette er en av mine favoritter hva gjelder verstinger... alle newbies, vennligst hold dere vekk fra slike bakgrunner... uansett HVA det gjelder!!

 

Hvis dere tar dere bryet med å åpne den i Internet Explorer får dere i tillegg nyte den fantastiske bakgrunnsmusikken!

 

LINK ->

5938004[/snapback]

Å herregud, det der må være det verste jeg noensinne har sett. Epilepsi-trigger til tusen :D

Lenke til kommentar
Ahehaeha, eg meiner fyren tar feil. Ihvertfall i denne sammenhengen :wee:

 

"Ach ja: Viele People kommen immer an und sagen: "Hey, sind das nicht too much Farben?" Aber Colours sind cool, sie sind funny, und sie machen Dich happy!"

5938405[/snapback]

 

Hehehe... farger er kult, morsomt og gjør deg glad, ja...

Han glemte å nevne at de ser forferdelige ut om du setter dem sammen ukritisk, det er håpløst å lese tekst over dem når de ruller som bakgrunn og de kan fremkalle epileptiske anfall ved misbruk...

 

:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er en av mine favoritter hva gjelder verstinger... alle newbies, vennligst hold dere vekk fra slike bakgrunner... uansett HVA det gjelder!!

 

Hvis dere tar dere bryet med å åpne den i Internet Explorer får dere i tillegg nyte den fantastiske bakgrunnsmusikken!

 

LINK ->

5938004[/snapback]

Jeg vet ikke hva jeg skal si til dette, jeg. Den trakk på smilebåndene, men de fargene og det bilde av han gutten. Hva er det som foregår der ute, hvordan kan man lage slike sider? Denne må jeg vise til vennene mine :) Det er den verste jeg har sett ja, hittil.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Ingenting kan noen gang slå den der.

 

Hvis noen vet av en værre side så MÅ dere poste en link til den! :p

 

Kan noen fortelle hva det faktisk står på siden? Har tysk, men suger skikkelig :p

6028025[/snapback]

Kan litt tysk. Kan se hva jeg får til. Kommer igjen etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg har 1280 i bredden og må også rulle betydelig sidelengs på den siden. Etter mine målinger med paint må man ha en skjerm som er minst 1471 pixler bred for å unngå horisontal rulling, vel og merke hvis man ikke har noen vertikale menyer i nettleseren (bokmerker, opera's felt med ikoner etc).

 

Etter min mening bør ikke en side overstige ca 980 pixler i bredden for da vil skjermer med 1280 bredde og en venstremeny, eller 1024 uten meny få et horisontalt rullefelt. Aller helst bør sidene være så smale som ca 750 pixler så man kan ha oppe to nettleservinduer (uten venstremenyer) ved siden av hverandre på en skjerm med 1600 bredde uten å få horisontale rullefelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...