Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Kanskje vi bare kunne slå sammen forslagene?

 

Vi går sammen og lager rus.com (Registered Ugly Sites), og alle sider MÅ gjennom sjekk på dette nettstedet før de legges ut... alle slipper gjennom, men dårlige og forferdelige nettsider MÅ vises i listene på RUS...

 

På den måten kan man "kvalitetssikre" treff gjennom denne websiden :p

 

Haha... hvem er med meg å starter dette... det vil bli total kontroll over internett... Power to the People :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg tenker meg om skulle det vert ett organ som måtte godkjenne hjemmesider før det var mulig å legge det ut på World Wide Web. Da kan det bli slutt på all driten der ute. Eller hva tenker dere?

5905568[/snapback]

Tulling.

 

Det er jo nettopp dette som gjør internett så unikt -- hvem som helst kan legge ut hva som helst. Det er denne formen for "anarki" som gjør Internett spesielt. Skal vi regulere innholdet på www kan vi egentlig bare legge oss ned og dø med én gang.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mest på det at når du gjør søk på nettet, så er 80 - 90 % bare drit.

Hvorfor skal vi fylle verdsveven med drit:P?

5905623[/snapback]

 

Som kjent er smaken som baken og hva du liker er ikke nødvendigvis det samme som jeg liker. Så hvem skal bestemme hva som er god visuell design og ikke? Og en vevside er mer enn bare visuell design. Jeg har sett sider som er godt designet, men hvor innholdet er crap. Så hva er viktigst? Design eller innhold? Begge deler er nok det beste, men jeg vil heller ha et nettsted hvor innholdet gir meg svar på det jeg lurer på, hvor jeg kan finne det jeg søker etter, enn et nettsted med fine farger, god layout men hvor innholdet ikke gir meg noenting som helst.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om skulle det vert ett organ som måtte godkjenne hjemmesider før det var mulig å legge det ut på World Wide Web. Da kan det bli slutt på all driten der ute. Eller hva tenker dere?

5905568[/snapback]

Tulling.

 

Det er jo nettopp dette som gjør internett så unikt -- hvem som helst kan legge ut hva som helst. Det er denne formen for "anarki" som gjør Internett spesielt. Skal vi regulere innholdet på www kan vi egentlig bare legge oss ned og dø med én gang.

5907677[/snapback]

 

Våkn opp! :)

 

Dette var jo en dråpe ironi da , det vil aldri la seg realisere.

Men for all del , jeg synst sånne sider som trådstarter linka til skulle vert sletta fra nettet :tease:

Lenke til kommentar

Siden home.no ser da helt grei ut? Oversiktlig og ryddig, om enn litt kjedelig... Validatoren er jo en annen ting, 197 feil er imponerende :p

 

edit: Og Dagbladets Blink har ikke engang noen DOCTYPE, 462 errors opp mot HTML Transitional :D

Endret av anners
Lenke til kommentar

Dagbladets hovedside har til og med prøvd seg på XHTML 1.0 Transistional, som resulterer i 278 errors :p

Vg.no har ikke doctype og 442 errors mot HTML 4.1 Transistional...

 

Tydelig at det er få som bryr seg om validering på store sider.

 

Siden dette ble litt offtopic så har jeg en stygg side her også, selvfølgelig:

BOHA!

 

edit: Og så har vi jo fvn.no (Fædrelandsvennens nettavis) som de har skrytt så enormt av i det siste. Ikke mindre enn 651 feil fant validatoren...

Endret av anners
Lenke til kommentar
hmm, flere som har vurdert å kjøpe denne fra TC.??

 

Laserpenn (delvis ødelagt)

 

Du får med:

- Laserpenn

- Mange forskjellige lysvisere

- Original embalasjen

NB! Batteri følger ikke med.

 

Laserpennen er delvis ødelagt men det kan repareres. Om du ikke kan det så får du med 42 lysvisere som du kan bytte.

 

Pris: 299,- NOK

 

Eller....

 

Rengjorte glasscolaflasker - Pris: 10,- NOK (pr. stk).?

5884359[/snapback]

 

Har De noe imot at vi selger dette? Det er kundene som bestemmer hva de ønsker å kjøpe.

Lenke til kommentar
tordcompany: Hvordan kan du garantere at den Elvis Presley-autografen er ekte?

5913788[/snapback]

 

Autografen er 100% ekte. Ønsker du å kjøpe så kan vi ta kontakt med eieren av den verdifulle Elvis-autografen.

5913995[/snapback]

 

Du har ikke bevist noen ting :tease:

Jeg har også autograf av Elvis Presley, nesten ekte. Vil du kjøpe Tord?

Kasnkje vi kan bytte? :hmm:

Lenke til kommentar
For SISTE gang:

 

Dropp diskusjonen om Tord Company (dette inkluderer alle undersider, salg osv) - Nestemann som gjør det ryker ut og får fri resten av påsken!!

5914438[/snapback]

 

Er ikke med i diskusjonen, men hvorfor egentlig? Så ikke helt problemet med de siste spørsmålene der, utenom at de var litt off-topic.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...