Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Ikke sååå stygg, men når man driver et webdesignfirma stilles det litt høyere krav til design enn ellers. Koselig kode også.

http://www.mtech-multimedia.com/Websider/m...20webdesign.htm

Vedder en 5'er på at de har fjerne "<meta generator="Microsoft Frontpage 5">"

Dere data folk kan ikke ha mye å drive med når dere prøver å finne stygge sider...?!

Noe må da vi ha å le av óg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke sååå stygg, men når man driver et webdesignfirma stilles det litt høyere krav til design enn ellers. Koselig kode også.

http://www.mtech-multimedia.com/Websider/m...20webdesign.htm

Vedder en 5'er på at de har fjerne "<meta generator="Microsoft Frontpage 5">"

Dere data folk kan ikke ha mye å drive med når dere prøver å finne stygge sider...?!

Noe må da vi ha å le av óg.

5898693[/snapback]

Ja, du har vel kanskje rett i det..

Lenke til kommentar
Sjekk denne siden...  komplett.no kommer til å få hard konkurranse :lol:

www.tord-company.tk

5620240[/snapback]

Stakkars han fyren der må ha en løs skrue :tease:

5882027[/snapback]

Hmm

Leste i gjesteboka hans:

Kim: Det var bra å se siden din oppe igjen etter de hersens tullingene på www.diskuter.no drev hekkan med deg. Fytti katta, så dårlig gjort av dem!!

Lenke til kommentar

Kan du gje oss namna på "dei største kritikarane", så får me sjå?

Er det herved galt for ein som ikkje har ei "knallfin" side å kritisere andre sine?

Mange her har faktisk laga fine sider, i alle fall finare enn dei me har sett til no.

Lenke til kommentar

Er det herved galt for ein som ikkje har ei "knallfin" side å kritisere andre sine?

Mange her har faktisk laga fine sider, i alle fall finare enn dei me har sett til no.

5902423[/snapback]

Ikke noe galt med litt kritikk, og sidene var jo en smule "spesielle" da. men blei bare litt nysjerrig på hva de som kritiserte har å vise til.

Lenke til kommentar

HAHA!!

Les detta!

Får å bli gull-medlem må du ha fylt 15 år pluss at du må ha solgt minst 2 ting i TC-shop. Du må også være vanlig medlem av Tord Company fra før. Da vil månedsbetalingen gå fra 199,- NOK til 995,- NOK og du få mange flere fordeler og kan til og med være med på å bestemme litt. Her er innmeldinggybyr på 399,- NOK. Send en mail til [email protected] for å motta skjema! Ved å bli gull-medlem kan du også få en liten plass i vårt konsern, der hvor du kan bestemme litt og være med på store avgjørelser.

Gullkorn!!

Endret av Fjott
Lenke til kommentar
HAHA!!

Les detta!

Får å bli gull-medlem må du ha fylt 15 år pluss at du må ha solgt minst 2 ting i TC-shop. Du må også være vanlig medlem av Tord Company fra før. Da vil månedsbetalingen gå fra 199,- NOK til 995,- NOK og du få mange flere fordeler og kan til og med være med på å bestemme litt. Her er innmeldinggybyr på 399,- NOK. Send en mail til [email protected] for å motta skjema! Ved å bli gull-medlem kan du også få en liten plass i vårt konsern, der hvor du kan bestemme litt og være med på store avgjørelser.

Gullkorn!!

5902914[/snapback]

ÅÅå Py Paen! :huh:

Lenke til kommentar

5902423[/snapback]

Ikke noe galt med litt kritikk, og sidene var jo en smule "spesielle" da. men blei bare litt nysjerrig på hva de som kritiserte har å vise til.

5902452[/snapback]

Hvem er de største kritikerne her da?

Lenke til kommentar
http://www.freewebs.com/tord-company/tctv.htm

http://www.freewebs.com/tord-company/blimedlem.htm

Herre Jesus. Da jeg var liten lekte vi med Lego -- i dag oppretter de konsern. :!:

5902549[/snapback]

Haha... det minte meg om en ting... lego har også vært bakgrunn for en forferdelig webside... Jeg skal med glede bidra, det er jeg selv som har laget siden, men det var mange år siden, og jeg skal ikke nekte for at det er noe av det verre jeg har sett selv... hihihi...

Legolandslaget...

Ideen var jo morro, dog :p

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om skulle det vert ett organ som måtte godkjenne hjemmesider før det var mulig å legge det ut på World Wide Web. Da kan det bli slutt på all driten der ute. Eller hva tenker dere?

5905568[/snapback]

Hvorfor det? Det er da ingen som tvinger deg til å se på disse sidene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...