Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

gidder ikke å ramse opp alle sidene som er så støgge, men kan nevne de med 2 ord!

 

PICZO & FREEWEBS! YØK! :sick:  :sick:

5865060[/snapback]

 

 

Det kan jeg si meg enig i, men jeg lurer litt på en annen ting: Noen som har kommet over en FIN side som ligger på Piczo eller Freewebs?

5867214[/snapback]

 

Når det skal sies så er freewebs mye bedre en piczo da! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For eksempel  denne

1619468[/snapback]

Helt siden jeg så denne tråden for første gang har jeg med jevne mellomrom kikket innom denne siden. Den har en eller annen tiltrekningskraft på meg som er vanskelig å forklare. Det er nok ikke så mye designet, heller det at den faktisk består av den aller, aller teiteste teksten jeg noensinne i hele mitt liv som lesende har sett. Jeg tror at av og til, når jeg kommer hjem fra en dårlig dag på jobben og har kranglet med masse idioter, da er det godt å ha en slik side å kikke på og tenke "jaja, det finnes i hvert fall verre" samtidig som man rister litt på hodet og ler stille inni seg og tenker på hvordan man kan sørge for at denne personen aldri får spredd genene sine... En merkelig ambivalent følelse.

5867344[/snapback]

Oi, jeg ble helt paff. Sett på siden han linker til? Den er nesten like ille.

Tror jeg skal gå inn her med jevne mellomrom jeg også, dette var gøy! :!: :w00t:

Lenke til kommentar
http://www.politi.no

5873541[/snapback]

Den var ikke så stygg da...

5874130[/snapback]

Sett koden?

5874427[/snapback]

Høhø *se for seg møte hos politiet*

Pers. 1 : Dere, vi har hørt rykter om en ny type kriminalitet ånn-lain. Det er visst noe som kalles ... PLAGIAT! Det er tydligvis noen ungdomsgrupper som stjeler lager gåseøyne med fingrene"kildekoden" fra andre nettsider og bruker den selv.

Pers. 2 (Ser mistenksomt rundt): Høres skummelt ut. Hva kan vi gjøre for å bekjempe slik kriminalitet?

Pers. 1: Vel, jeg tenkte at vi som politi bør gå foran som et godt eksempel og hindre folk i å stjele denne lager gåseøyne med fingrene "kildekoden". En av våre eksperter på området har kommet frem til en løsning som veldig effektivt hindrer tyveri av kildekoden, nemlig å legge inn plutselig veldig entusiastisk kjempesupermassemange linjeskift, dere vet, sånne som kommer når man trykker på den enter-tasten, overalt i kildekoden.

Pers. 2 (Opprømt): Genialt, la oss gjennomføre planen og håpe at andre nettsider følger etter vårt gode eksempel!

Hurrarop i bakgrunnen

Lenke til kommentar
Sjekk denne siden...  komplett.no kommer til å få hard konkurranse :lol:

 

www.tord-company.tk

5620240[/snapback]

 

Stakkars han fyren der må ha en løs skrue :tease:

5882027[/snapback]

Den nye var litt bedre da :p

http://www.freewebs.com/tord-company/

Men han ødela hele designet med de tabellene :p

Så tror det beviser det ikke er 100% hans arbied.

 

EDIT: Står og i kildekoden at det er freewebs template, man må bare deaktivere javascript eller trykke vis ->kildekode.

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...