Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regler for bruk av Tord Company's nettside

....

3. Grove kommentarer som legges ut i andre nett-forum som krenker vårt firma er forbudt. Finner du noe av dette bes du kontakte oss umiddelbrt.

:dontgetit:

Jeg trodde faktisk den siden bare var tull. Syns han hadde litt humor. Selger tomme cola flasker osv, men når det viser seg at fyren tror han driver seriøst er det bare trist.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
En side med så mye reklame skal du lete lenge etter. Vet fortsatt ikke hva det står der, får bare vondt i hodet  :cry:

5633293[/snapback]

Ja, de burde kanskje nevne plagsomme reklamebokser i de reglene der? Noen steder kommer faktsik reklamen over teksten så man ikke får lest :thumbup:

Ang. Tord-Company så er det nok bare en helt vanlig smådum 15-åring som tror han kan lykkes med å svindle andre på hans intelligensnivå, og samtidig bryte diverse lover samt undertrykke ytringsfriheten. Er vel utseendet på sidene som skal diskuteres her, og Tord's side ligger vel så langt i ledelsen på grusomt design :tease:

Endret av anners
Lenke til kommentar

Men... 15 år, han selger og reklamerer for tobakk og øl. Han tar garantert ikke moms på dette og har 3 dagers returrett på ting (dette står i loven at SKAL være på 30 dager). Han har en egen matgreie som er garantert ikke sjekket opp av mattilsynet osv. Bør egentlig denne siden være oppe om han er seriøs? Fordi dette strider imot mange norske lover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
En side med så mye reklame skal du lete lenge etter. Vet fortsatt ikke hva det står der, får bare vondt i hodet  :cry:

5633293[/snapback]

Først begynte jeg å lure på hva faen du snakka om, så kom jeg på jeg har firefox :love:

Etter å ha åpna siden i IE forstår jeg dine frustrasjoner. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...