Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Tviler på at han drar så enormt mange kunder, for å si det sånn :p

5621206[/snapback]

Vi har mange kunder som er ekstremt fornøyd med våre tjenester og tilbud! Ingen her har rett til å kommentere Tord Company uten å ha prøvd våre tjenester. Hva er vitsen med å kommentere en helt vanlig nettside? Hvor fant dere den? SLUTT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. dette er morsomt å følge med på. Ikke bare har vi noen gøyale sitater fra nettsiden, men nå kommer det jammen noen gøyale innlegg fra Tord også. :p

PS. Velkommen til forumet :cool:

Edit:

Hvor fant dere den?
De har sikkert funnet siden din et sted som heter internett :!: Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Risikerer jeg fengselsstraff nå? Jeg burde kanskje ikke skrevet noe... Denne Mr. Tord er tydeligvis ikke helt oppdatert på hvordan andre mennesker virker. Jeg vil forøvrig få kommentere at den private serveren min kun er åpen på forespørsel. Så der er jeg faktisk dårligere en Tord Company. Go them!

Lenke til kommentar

Bwahahaha!

*le seg skakk av "Velkommen til Tord Company dått tk"-lyden*

Seriøst, lenge siden jeg har sett noe elendig

EDIT:

Ja takk, jeg tar gjerne i mot tilbudet om bot oppsporing av IP-adresse :)

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dette er skadaløst! Vi i Tord Company kommer til å føre dette videre og alle som nå har skrevet eller kommer til å skrive på dette forumet vil bli anmeldt eller få bot. Trådstarter vil få langt verre. Alt som er sendt inn stemmer ikke!

Mvh: Tord Company

5624573[/snapback]

Hahaha, du er rar.

EDIT: Gi meg bot! Plzplzomgomg!11!11

(Dette er ikke personangrep, bare generell "mobbing" :D )

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Ingen her har rett til å kommentere Tord Company uten å ha prøvd våre tjenester. Hva er vitsen med å kommentere en helt vanlig nettside?

5624640[/snapback]

Jeg skulle gjerne sett den loven som forbyr folk å kommentere hjemmesider og firma. Hvilken lov er det som fratar oss den retten?

Finfin side. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen tjenester der, selv om det frister med en pizza. 4 timer er dog litt lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Finfin side. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen tjenester der, selv om det frister med en pizza. 4 timer er dog litt lenge.

5624967[/snapback]

Tror jeg lager meg min egen pizza, hvis ikke risikerer jeg vel å få en pizza redigert i mspaint med masse støgge gif-bilder o.l. :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Tordcompany: Å prate om siden din er ikke ulovlig, og forumet moderatorer vil ikke foreta seg noe med mindre DU som person vil bli angrepet her på forumet. Slike poster vil slettes.

Dette betyr at ALLE her i tråden kan gjerne diskutere websiden. men jeg vil ha NULL fler kommentarer rundt tordcompany sine innlegg. Altså - tilbake ON topic.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Drink N' Food ha medlertidig stengt p.g.a av mangel på kokk, dersom du ønsker å være vår kokk, ta kontakt på mail: [email protected]!

Og jeg som vurderte å søke kokkeskolen... Søren og, her hadde jeg jo vært garantert jobb!

Men - En 15 åring har ikke lov å selge øl, for å selge øl, må man A) være over 18 år og B) Ha særskilt tillatelse. Det er faktisk grunn nok til å bli politianmeldt.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Dette er skadaløst! Vi i Tord Company kommer til å føre dette videre og alle som nå har skrevet eller kommer til å skrive på dette forumet vil bli anmeldt eller få bot. Trådstarter vil få langt verre. Alt som er sendt inn stemmer ikke!

Mvh: Tord Company

5624573[/snapback]

Du burde vel egentlig ikke klage så mye da, før linken ble lagt ut her hadde du jo praktisk talt ikke besøkende på siden din :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...