Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er enda et bidrag(syns jeg) Jeg skulle søke etter en derrick episode for hjelp for å skrive sammendrag på en episode. Og den siden kom opp som første treff på Google..

Link(forferdelig side)!

5608887[/snapback]

Ikke enig med deg i det hele tatt.

Har du sett mye derrick? Siden passer perfekt til den litt slitne stilen til serien.

(Deilig musikk)

5611586[/snapback]

ehh så min første derrick episode på forrige fredag faktisk.. i tysktimen uten tekst. Vi skal skrive sammendrag på tysk om episoden til fredag,er ikke så begeistret for det. Kanskje noe med det og gjøre, at jeg ikke liker nettsiden^^ :!:

Lenke til kommentar
ehh så min første derrick episode på forrige fredag faktisk.. i tysktimen uten tekst. Vi skal skrive sammendrag på tysk om episoden til fredag,er ikke så begeistret for det. Kanskje noe med det og gjøre, at jeg ikke liker nettsiden^^ :!:

5611853[/snapback]

Jeg husker serien fra den tiden den gikk på nrk.

For min del ligger det mye nostalgi i den serien. Synes siden passer mitt nostalgiske inntrykk av Derrick.

Når det er sagt forstår jeg at tyskpensum ikke er det mest spennende. Jeg har jo tross alt vært igjennom det helvete der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skrekk og gru! Skulle ikke vært lovlig :no:

EDIT:

WelCome!

I hope you enjoy this page:D

All is Written on Norwegian so You Who not can norwegian just can yeah just GO away.. but have a nice day:P

:!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Sånn designmessig var den kanskje ikke den verste siden her (bortsett fra headeren... grusom!), men det som virkelig var morsomt her var jo menyen:

-=Om Mg=-

-=JesteboG! HUSK Å SGRIV!=-

-=Musikk!=-

-=Fri10å mi!=-

-=VeNNåR! Å KjeNte=-

-=Linker:P=-

-=Bilder=-

-=Counter-Strike=-

-=Biler=-

-=Musikk Filmer=-

Han skal ha props for å greie å skrive bilder, biler og counter-strike riktig og uten smileys, utropstegn eller lignende :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...