Anonym234 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Snublet over denne. http://www.home.no/rbkjentan/ My eyes.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Var da ikke så ille den da Brennende skrift var vel det eneste, og rosa skrift kombinert med svart bakgrunn og lyse blåe bokstaver... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Den var uggen. Brennende skrift var vel det eneste. Eneste? Hele sida er jo bare "bannere" som brenner. Endret 15. februar 2006 av Stine Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jau da, men er da ikke noe man får eplipsi av heller Var da ikke noe som blinker veffal ^_^ Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Brennende skrift er jo like ille som blinkende ting, siden så helt grusom ut. Midtstilt brødtekst er jo også et must (for ikke å snakke om fargene). Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Syns han skal ha creds for å ikke ha brukt piczo! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) For å lage noe så fælt og prangende uten å ha brukt piczo mener du? edit: Og den er jo bygget med hjemmeside-generatoren til home.no Endret 15. februar 2006 av anners Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Her er enda et bidrag(syns jeg) Jeg skulle søke etter en derrick episode for hjelp for å skrive sammendrag på en episode. Og den siden kom opp som første treff på Google.. Link(forferdelig side)! Endret 15. februar 2006 av quakie Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Yay. Jeg lager ikke de verste sidene i verden! :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Snublet over denne. http://www.home.no/rbkjentan/ My eyes.. 5607337[/snapback] Bare det at det sto Rbk er jo ille.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Her er enda et bidrag(syns jeg) Jeg skulle søke etter en derrick episode for hjelp for å skrive sammendrag på en episode. Og den siden kom opp som første treff på Google.. Link(forferdelig side)! 5608887[/snapback] Ikke enig med deg i det hele tatt. Har du sett mye derrick? Siden passer perfekt til den litt slitne stilen til serien. (Deilig musikk) Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det var da virkelig ikke den styggeste siden @ www! Det var en grei side men ikke akkuratt den stilen jeg foretrekker selv. Den var bra i forhold til maaange andre... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Her er enda et bidrag(syns jeg) Jeg skulle søke etter en derrick episode for hjelp for å skrive sammendrag på en episode. Og den siden kom opp som første treff på Google.. Link(forferdelig side)! 5608887[/snapback] Ikke enig med deg i det hele tatt. Har du sett mye derrick? Siden passer perfekt til den litt slitne stilen til serien. (Deilig musikk) 5611586[/snapback] ehh så min første derrick episode på forrige fredag faktisk.. i tysktimen uten tekst. Vi skal skrive sammendrag på tysk om episoden til fredag,er ikke så begeistret for det. Kanskje noe med det og gjøre, at jeg ikke liker nettsiden^^ :!: Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ehh så min første derrick episode på forrige fredag faktisk.. i tysktimen uten tekst. Vi skal skrive sammendrag på tysk om episoden til fredag,er ikke så begeistret for det. Kanskje noe med det og gjøre, at jeg ikke liker nettsiden^^ :!: 5611853[/snapback] Jeg husker serien fra den tiden den gikk på nrk. For min del ligger det mye nostalgi i den serien. Synes siden passer mitt nostalgiske inntrykk av Derrick. Når det er sagt forstår jeg at tyskpensum ikke er det mest spennende. Jeg har jo tross alt vært igjennom det helvete der. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 http://www.japanauto.no/mainn.htm De driver med impost av japanskesportsbiler. Og siden ser ut som er laget av en fjortenåring. De er stasjonert 200 meter i fra huset mitt da. Det er jo litt stilig Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tror neppe jeg hadde lagt flere hundre tusen igjen hos et firma med en så fullstendig utrolig smakløs og lite seriøst utseende hjemmeside. Fjortenåring i beste fall. Sjekk knappene i menyen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hjemmesiden er sikkert bare for å vise hva de har på lager Hadde ikke kjøpt en bil over nett uansett, hadde oppsøkt de først Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Poenget mitt var vel at jeg ikke hadde oppsøkt dem heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Skrekk og gru! Skulle ikke vært lovlig EDIT: WelCome!I hope you enjoy this page:D All is Written on Norwegian so You Who not can norwegian just can yeah just GO away.. but have a nice day:P :!: Endret 17. februar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sånn designmessig var den kanskje ikke den verste siden her (bortsett fra headeren... grusom!), men det som virkelig var morsomt her var jo menyen: -=Om Mg=- -=JesteboG! HUSK Å SGRIV!=- -=Musikk!=- -=Fri10å mi!=- -=VeNNåR! Å KjeNte=- -=Linker:P=- -=Bilder=- -=Counter-Strike=- -=Biler=- -=Musikk Filmer=- Han skal ha props for å greie å skrive bilder, biler og counter-strike riktig og uten smileys, utropstegn eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg