Gå til innhold

Forferdelige sider

Anbefalte innlegg

norst1, hva klager du over, han har jo ihvertfall brukt css, så da er vel css-ekstremistene her inne fornøyd? :)

Han har brukt CSS til å farge rulleheisen. Ikke noe annet (som jeg kan se..). Altså, vi er ikke fornøyd :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selve siden er da ikke så forferdelig stygg, men sider som www.snaddersia.com provoserer meg ganske hardt. For det første er det jo helt tydelig en eller annen form for template som er fylt ut punkt for punkt, de som driver siden skriver på stavanger muntlig-dialekt som er stygg i seg selv gjennom hele siden, og selve innholdet består 80% av kategorier som "sjekketrix". Det som kanskje provoserer mest av alt er når slike sider får 2000 brukere, jeg mener hvordan er det mulig?!

Det viser kanskje at bare et mindretall av befolkningen bryr seg om kode/utseende og innhold, resten bare av å kunne treffe en singel blondine (not that I have anything against that), men det blir liksom litt tynt..

Eller?

Endret av jorgen_veisdal
Lenke til kommentar
Selve siden er da ikke så forferdelig stygg, men sider som www.snaddersia.com provoserer meg ganske hardt. For det første er det jo helt tydelig en eller annen form for template som er fylt ut punkt for punkt, de som driver siden skriver på stavanger muntlig-dialekt som er stygg i seg selv gjennom hele siden, og selve innholdet består 80% av kategorier som "sjekketriks". Det som kanskje provoserer mest av alt er når slike sider får 2000 brukere, jeg mener hvordan er det mulig?!

Det viser kanskje at bare et mindretall av befolkningen bryr seg om kode/utseende og innhold, resten bare av å kunne treffe en singel blondine (not that I have anything against that), men det blir liksom litt tynt..

Eller?

Må si meg enig meg deg her ass, snaddersia er noe slapp. Og som du påpeker, kan heller ikke jeg forstå at siden har såpass mange brukere med tanke på innholdet, men det er vel dette som trekker de flette fjortisene til seg? ;)

Sier ikke at alle sidene mine validerer 100%, men her har de ikke engang greid å slenge på en doctype... :(

tragisk.

edit..

Tilfeldig utrag fra siden

..."har snaddersia.com endeligt gjennomstått fra de døde!..."

Jeg mener, eier man ikke norsk kunnskaper!? Gjennomstått fra de døde! Herregud!

Det skal da for guds skyld være gjenoppstått, ikke gjennom.

Nå skriver sikkert jeg med diverse leifer her og der, men damn, de tar jo litt kaka da...

Ellers har vi jo "Siden vi der i Snaddersia.com er så snille og greie", man skulle kanskje sagt vi "her" i snaddersia... :ermm:

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Hvorfor i HÆLVETE ble siden jeg postet sletta??! :realmad: :realmad:

Denne: #URL fjernet av moderator da det går rykter om at siden åpner en drøss med popups. Vil ikke sjekke dette selv, men om brukeren sender meg en PM og lover at dette ikke er tilfelle skal jeg sjekke det og evt. legge den inn igjen#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...