random_wannabe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Open-Lan <- verdenst verste lan side.... Den som har skrevet på siden har dysleksi Ja, det er jeg 99% sikker på.. Men siden var ikke blandt de verste jeg har sett.. Sett mye verre! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hold dere fast: http://home.no.net/ifurre/ Fant den ved en tilfeldighet, fordi fyren har linket til min side. Linken er i form av en GIF animasjon som sier "Welcome to my homepage". Hvor logisk er ikke det liksom? Endret 27. september 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hold dere fast: http://home.no.net/ifurre/ Fant den ved en tilfeldighet, fordi fyren har linket til min side. Linken er i form av en GIF animasjon som sier "Welcome to my homepage". Hvor logisk er ikke det liksom? Oh my lord.... jeg holdt på å falle ned fra stolen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> Why am I not amazed? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Open-Lan <- verdenst verste lan side.... Den som har skrevet på siden har dysleksi Ja, det er jeg 99% sikker på.. Men siden var ikke blandt de verste jeg har sett.. Sett mye verre! som din egen for eksempl? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hehe, ja sikkert Lenke til kommentar
norst1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Her er i alle fall mitt favoritt-band. Key West Jeg synes han har løst det veldig fint med gif-animasjoner. :!: Endret 27. september 2005 av norst1 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 norst1, hva klager du over, han har jo ihvertfall brukt css, så da er vel css-ekstremistene her inne fornøyd? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hold dere fast: http://home.no.net/ifurre/ Fant den ved en tilfeldighet, fordi fyren har linket til min side. Linken er i form av en GIF animasjon som sier "Welcome to my homepage". Hvor logisk er ikke det liksom? And the winner is.. Den var seriøs stygg. GIF og patriotiske kved om bergen. Hvor gale kan det bli? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tip of the day: http://www.teddys.nu/ Hva er det med kombinasjonen sugen musikk og håpløs design? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tip of the day: http://www.teddys.nu/ Hva er det med kombinasjonen sugen musikk og håpløs design? ARGH! Lenke til kommentar
Stian_S Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 :!: Ler godt av Arne enda.. Men ikke dum denne her heller! BRA Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må si disse artistene virkelig kan representere seg på nett Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 denne Helt sjukt TING EG HATARFEITE DAMAR!!!!!!!! homoar teit Musikk (alt annet enn Transe....) SKOLE!! foreldrene Mine hehe de lar meg ikkje drikke i huse...... RASISTAR å NASISTAR når damen ikkje ve Knulle utn Kondom............... at damen ikkje ve Suge meg (eg får andre te å gjøre det hehe) at damen ikkje ve ha Analsex (hon e så jæla konversativ) at Damen snart finnar ut at eg knullar andre damar............................ STØGGE HORAR!!!!!! at eg ishe får lov a foreldrene Mine å ta TATTOERING (eg ve ha "BADDASS MOTHARFUCKER!!!" ovar magen hehe) Snakk om å være sjuk i huet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er mange dårlige sider her, men ingen slår arne nei... :!: Lenke til kommentar
Stian_S Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN) Nesten så noen burde sjekket om det var mulig å få en uttalelse fra vår "GUD" over stygge sider.... og knakanes innhold! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) hehe, jeg går på samme skole som han.her er gjengsiden dems: www.freewebs.com/nordby_thugz Det går ikke an at de folka der er seriøse! Finnes det virkelig slike [sensurert] der ute? (en viss thug tok seg nær av utsagnet, så derfor sensureringa) Dette sier alt: Th' Parasite - Ready 2 Fight R.E.F If u think UR up 4 a fight, come 2 th' parasite. Let's meet at night. With bats and knife. And let me take UR life. Vers 1: Round one! Im filled with energy. ready 2 beat my enemy. Harcore head emcee. It's me, M-T. Rappin' in the KCC and TNT. Im finally set free. NO wannabe. Not like Oral bee. Dissin' me? Let it be. And UR lady, She likes 2 suck me. Want 2 slam UR fuckin' head in the door. And UR left crying once more. Real hardcore. UR mom is a hor. I Kick u down on the floor. Dick the size of a horse. I force u down on the ground. Still the number one rhymer in this town. Even tho every 1 try's 2 breake me down. I hope this song makes U feel bad, Makes U sad inside I'm after U so go hide. I got unstoppable flow. U R a unfuckable hoe. A stinkin' homo. u should lay low, stay back. It's time for me 2 fly. Smoke some crack and get high. U know me, tellin' lie after lie. U dont want no more?? U still have many tears 2 cry. I just begun. I'm not done, havin' fun. I'm on fire like the sun. Girls get on UR knees and eat cum. Run 4 UR life. ohh i forgot u never had a life. Sorry. okey. Get out of the way, Stay, away. U kissed a girl and now it's time 2 pay. It's time 2 play a game called violence. A couple of days later it's one minute's silience. Im on the offence, Ur on the defence. It's the parasite. Creepin' around at night. Doin' Drugs. While u run around givin' people fuckin' hugs. U now the crew, it's the nordby thugz. U FAGGOT! R.E.F Vers 2: It's round 2!! Now i'm so tired of U and UR gay crew. Screw U. And UR crew 2. I know they lick balls. U always have 2 make phone calls. Askin' us 2 be friends. If i kill u or not depends on my mood. I got love 4 all the thugz in da hood. Beatin' peaple like u makes me feel good. U should never diss me. Pissing me off have consequence's, U got UR self in 2 a big mess. UR checkmate like in chess. I'm moody like when girls have their period. But it ain't nothin' serious. Delirious, it happens when u touch me. U will get the flu. Couse u now i'm a parasite i bite. Givin u disouse's. I'm a miracle like jesus. U Can't beat this shit. U fat bitch. U can't get UR pants 2 fit. This song will be a hit. U need a medical kit to fix up Ur scars. U could die as far as i care. Big and violent like a bear. Taking u down fair and squere. Every one knows that u suck UR father. Dont even bother trying 2 answer 2 this song. Couse the list of the names of psychopath's i know is 2 long. Turning against me was like the wrong turn. Im gonna burn u and learn u. Not 2 mess with a stronger guy. And when UR dead i gonna apply UR head 2 my collection. I suffer from demon infection. When U shower with the boys after gym u got an erection. BUSTED!! Every one knows u masturbate 2 every singel class mate u got.U dont care if it's girl or boy. U think of UR little brother as a sex toy. And u enjoy him. FUCKER! R.E.F Vers 3: Th' parasite, maybe not the first in line 2 paradise. But U know all the fun has it's price. If I dont have no beer it's crisis. I cant take it. Sorry but i cant fake it. And UR ass'es girls, Shake it. Come on, every one knows how it goes. Mess whit the best. Die like the rest. I dont care if u consider me a pest. I just dont give a fuck and put a bullet in UR chest. I smash UR so called balls like egg's in a nest. We the next big thing. Next time u C me i got big bling and a dimond ring. When i rap You'll feel a sting. I switch flow with out anyone noticeing. Smoke shit, eat shit BITCH! I rip up UR old scars and make them itch. More coming.........soooooooooon Endret 22. oktober 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis de er seriøse, så skal jeg personlig sørge for at de får profesjonell hjelp. Det trenger de. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://home.c2i.net/sstroemm/kim/about.htm If you want to be my girlfriend you can Email me. my Adres is at the bottem of This Page! :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hold dere fast: http://home.no.net/ifurre/ Fant den ved en tilfeldighet, fordi fyren har linket til min side. Linken er i form av en GIF animasjon som sier "Welcome to my homepage". Hvor logisk er ikke det liksom? Herregud! Svimer nesten. Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg