Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden de tydeligvis hadde så peiling tenkte jeg jeg skulle sjekke ut noen av sidene de hadde laget, nemlig stord.as og ble møtt med meldingen

-   Nettleser advarsel -

 

Vennligst merk: Du bruker enten en eldre versjon

av internett explorer eller Netscape. Bruker du Netscape 6.0

kan du trygt overse denne meldingen.

 

Stord.as er testet mot de fleste browsertyper, men

noen eldre utgaver kan gjengi portalen feil.

 

Hvis du likevel ønsker å prøve portalen. Klikk her.

 

Bruker firefox 0.8.

 

Heia "Simplified Design".

Hehhe.. siden funket ikke her heller. Men ingen slik advarsel her ;)

Lenke til kommentar

Ja ok... banneret er smooth da... blander de to jeg.. er ikke helt i hundre i dag heller... men grunnen til at jeg likte banneret var de feete biohazard logoene! Minner meg om russebussen til broren til Marcus i VegiBoys; Infectious! den var konge! :grin:

 

men jeg ser noe på den siden nå som jeg ikke så i stad: Times i View Guestbook/Sign Guestbook... men jeg finner ikke igjen ufc kortet mitt, og serveren det ligger på er under vedlikehold :(

Lenke til kommentar
Hele denne tråden får meg til å få lyst til å lage en side (med godt og validert design selvsagt) hvor jeg kan hakke ned på/irritere meg over hvordan store, seriøse sidene, som f.eks VG.no, Aftenposten.no osv., ikke kan ha validerte sider. Ja, selv ikke sourcecode.no er 100% "korrekt"... :scared:

Finnes det i det hele tatt noen større seriøse sider (utenom w3schools.com selvsagt) som kan skilte med 100% validert html-kode?

Jeg kan iallfall ikke finne noen :angry:

 

Edit: skriveleif

 

Edit #2:

Eller enda bedre; lage en siden hvor man opplyser om HVORDAN lage god kode, dermed sender man selvsagt ut emailer (med link selvsagt) til sidene det gjelder og påpeker faktumet at siden suger :evil:

Hurra!

Den siste siden jeg lagde for en bedrift validerer i HTML Transitional 4.01 (som alltid)... du leter sikkert på feil steder :)

 

PS: Siden ble laget i ASP og er koblet opp mot en database, ettersom html-delene er statiske mens dataene byttes ut og oppdateres skal denne være god som gull :p

Fremsiden er god i alle fall, men ettersom utformingen aldri forandres er alt annet "ok" :)

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...