Endre visningsnavn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Kom til å tenke på en side jeg og noen kamerater lagde for lengelengelengesiden, da wolfenstein 3d var det store. Tok meg noen timer å lage den heftige gif-animasjonen øverst (den kan også lastes ned på download seksjonen ) . Rart den fortsatt eksisterer... link til siden Endret 7. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De styggeste sidene må vel vere de som har signal gul eller rød bakgrunn med tilsvarende skrift Og som fjortiser lager med en hjemmeside editor tilsvarende tidligere angelfire ol. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De styggeste sidene må vel vere de som har signal gul eller rød bakgrunn med tilsvarende skriftOg som fjortiser lager med en hjemmeside editor tilsvarende tidligere angelfire ol. Og om skrifta blinker i tillegg blir det enda bedre! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 http://www.geocities.com/Pipeline/1500/hardware-norge.htm Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 http://www.geocities.com/Pipeline/1500/hardware-norge.htm No shit.. noen har visst glemt å oppdatere de siste årene.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er alltids gøy å se igjen hvordan hardware.no så ut helt i starten :!: Det tilbakeblikket der er vel fra 1997 eller noe sånt. Den tiden da Martin Wirak lagde hele hardware-norge Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Rotet fram denne linken... http://web.archive.org/web/20011128214447/...um.hardware.no/ se på HW-logoen, den er jo tatt rett ut fra 80-tallet Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 trodde det skulle komme en flodbølge med komentarer på den men... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Den siste siden med "HardWare" er vel ikke så ille. Synes det blir litt feil å poste den her. Ikke det at den er så forferdelig fin heller men jeg synes den er helt grei faktisk. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 trodde det skulle komme en flodbølge med komentarer på den men... Finnes allerede en tråd om det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 OBS! Den komplette oversikten åpner i nytt vindu. Når du er ferdig, så bare lukker du vinduet, og du er tilbake igjen her. Hahaha!!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 www.pakkis.tk Hvem er den dusten? "Jeg forann tavla!" HAHA Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Her er noen ord som blir brukt av meg og noen venner: OKI/ØKI/OKÅ: Blir brukt av meg når jeg snakker med venner på msn så er det samme som ok!!! SUPER CHILLERN / HELT MAXIMALT CHILL: Når jeg og petter var å badet på kattisen ble disse to ordene brukt mye av oss så disse ordene tilpasser noe slikt. Super Chillern: brukes av Petter Hemansen. Helt Maximalt Chill: brukes av Meg. WHO CARE`S: Blir mye brukt av meg. Engelsk ord som betyr hvem bryr seg. Så det er det det betyr altså, alltid lurt på det Endret 11. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 www.pakkis.tk Hvem er den dusten? "Jeg forann tavla!" HAHA hehe, jeg skrev bare helt tilfeldig www.pakkis.tk for å se om det var noe som het det... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) www.pakkis.tk Hvem er den dusten? "Jeg forann tavla!" HAHA hehe, jeg skrev bare helt tilfeldig www.pakkis.tk for å se om det var noe som het det... "pakkis biler"??? Alle sammen, sjekk ordboka hans!! Til å le seg i hjel av!( Classisc: Classisc er et ord for noe som er veldig bra, veldig fint eller noe veldig pent. Ble funnet opp fra folk på Hellerud videre gående skole. Endret 11. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 «Har på følelsen» at denne tråden ikke skal inneholde personhets... AcolyteGutripper klarer det kunststykket å trekke fram alt annet enn sida hans, som er stygg nok i seg selv. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Her er noen ord som blir brukt av meg og noen venner: OKI/ØKI/OKÅ: Blir brukt av meg når jeg snakker med venner på msn så er det samme som ok!!! SUPER CHILLERN / HELT MAXIMALT CHILL: Når jeg og petter var å badet på kattisen ble disse to ordene brukt mye av oss så disse ordene tilpasser noe slikt. Super Chillern: brukes av Petter Hemansen. Helt Maximalt Chill: brukes av Meg. WHO CARE`S: Blir mye brukt av meg. Engelsk ord som betyr hvem bryr seg. Så det er det det betyr altså, alltid lurt på det :!: Så genialt dårlig. han ser hvertfall veldig oppegående ut *ironi* Endret 11. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg