Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kunne ikke vært mer enig. Er så glad GAIM bare viser meg et uforståelig sett med symboler når jeg blir IM av en som kan "smily-koden" til å grine elns. Huffa! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glorete! Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser.Dette er dah Katrine<3 Takk for at du ga meg dagens første skikkelige smil, Simen. :!: Du trenger litt påvirkning fra fortiser noen ganger vet du. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 De hjemmesiden fra pizco og freewebs. Jeg skjønner ikke at det går an å lage så rotete sider. *Oi, der kom det en teller midt på siden, pytt pytt* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glorete! Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser.Dette er dah Katrine<3 Takk for at du ga meg dagens første skikkelige smil, Simen. :!: Du trenger litt påvirkning fra fortiser noen ganger vet du. Haha :!: Sjenialt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg får gjennomgå for det der ja kolon-p mindre enn tre, kolon-utropstegn-kolon Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hehe kolon-sluttparantes Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg får gjennomgå for det der ja kolon-p mindre enn tre, kolon-utropstegn-kolon <3 Simen1 <3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 <3 http://www.neptic-lan.tk/ Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den var riktig pen. Mon tro om de har tillatelse til å publisere de der illustrasjonene på nett? OT: Lokaltoget hater meg! Står det på websiden hans.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 OT: Lokaltoget hater meg! Står det på websiden hans.. Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Oi tenkte jeg skulle være smart og mystisk nå - helt til jeg la merke til min egen avatar Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) http://www.angelfire.com/rings/judy_patch/ Syns denne fortjener en plass her. Denne er ikke bare stygg, men les om hvordan hun beskriver datakomponenter :!: Dette er nok et eksempel på at noen jenter bør holde seg unna hardware. stealing IP addresses is illegal and I will not be explaining how to do it here. Endret 21. juli 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) CPU(Central Programming Unit)? Central Processing Unit er det vel? Den siden gjorde meg helt ør i hodet! EDIT: Det har begynt å klarne opp litt. Central Processing Unit Endret 21. juli 2005 av prog master Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 CPU(Central Programming Unit)?Central Processing Unit er det vel? Den siden gjorde meg helt ør i hodet! EDIT: Det har begynt å klarne opp litt. Central Processing Unit Mesteparten av den siden er bare vrøvl og pølsevev da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 http://www.angelfire.com/rings/judy_patch/ An image of a typical CPU unit Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 http://www.angelfire.com/rings/judy_patch/ Syns denne fortjener en plass her. Denne er ikke bare stygg, men les om hvordan hun beskriver datakomponenter :!: Dette er nok et eksempel på at noen jenter bør holde seg unna hardware. stealing IP addresses is illegal and I will not be explaining how to do it here. the C.P.U. (or 'motherboard' as it is more commonly known) O_o Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) http://www.angelfire.com/rings/judy_patch/ Hyyyl! Den siden var jo bare proppfull av gullkorn A C.P.U.'s speed is measured by the amount of busses it has. Min "C.P.U." har 2000 megah..øhh.. busser! Every Hard drive has a unique IP address. An IP address is used by the internet so the governmnet can keep track of you. Bahahaha! Årets! :!: Endret 22. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Loomy og alle andre som diskuterer Judy Patch: TV2s IT-avdeling ved Magnus Blaker (hvilken bruker på forumet er det?) har laget en artikkel om emnet, og det finnes også en egen hyllest-tråd her på forumet - hva med å ta det der? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 TV2s IT-avdeling ved Magnus Blaker (hvilken bruker på forumet er det?) Brukernavnet hans er DesertGlow, en som bør være godt kjent som administrator på forumet i en årrekke. Magnus Blaker har også vært aktiv artikkelskriver her i lang tid før han gikk over til TV2. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) www.nameus.tk Edit. Nei da, jeg bare tulla. Endret 23. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg