Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Se i gjesteboka da! "Hai knut!!1 driiiiiit bra side azz1 men du må legge inn noe om meg ass!!11 omg.........lol!!!1" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 www.freewebs.com/freakyungdom Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 www.freewebs.com/freakyungdom Urk, jeg hater slike sider der bildene ikke er forminsket men bare "dratt" mindre, blir helt skjevt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 www.freewebs.com/freakyungdom Urk, jeg hater slike sider der bildene ikke er forminsket men bare "dratt" mindre, blir helt skjevt. De som har kopiert smileyene må jo være uber-profesjonelle. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 www.freewebs.com/freakyungdom Stine glad , Tina lei seg Stine lei seg, Tina Gal! LOL.. huffhuff... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 www.freewebs.com/freakyungdom glisevask Heter ikke dama di tina? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Supaahgirlsah Glorete! Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser. Dette er dah Katrine<3 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser. <3 er vel en "smily" for "love". http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%3C3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Dårlig forsøk på å tegne et hjerte i mangel av et skikkelig tegnet hjertesymbol. (Jeg er glad den tiden med smiley'er bestående av bokstaver og symboler snart er over. Skikkelige småtegninger er jo i ferd med å ta over både på nettet og på mobiler.) I have to turn my head to the right to see <3 as a heart, and then, still, it looks demented while i have a neckache Endret 17. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Supaahgirlsah Glorete! Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser. Dette er dah Katrine<3 Simen, da. Ser du ikke at det er et hjerte? Legg hodet på skrå. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Denne var snaisen... Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 TING EG LIKAR:damar med svære Daiar hehe (når damen ser Dette blir hon sur lol......) FEST DRIKKE (helst SPRIT lol hehe) BEIBZ å Snakke på mIRCEN (eg e på #BERGEN #FANA å #NORGE lol eg kallar meg HABBEN) Trodde slike krem-idioter bare var myte. Ikke for å henge ut en idiot.. eller jo. Møter jeg han på gata en eller annen gang, skal jeg gi han juling. alle som snakker sann om damer fortjener å få testiklene skåret av. men det er jo bare min mening Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 åh gud! Her blir det pung smekk og annen stor smerte!! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Band og artister: Nirvana, H-I-M, 3 doors down, green day,SR-71, ACDC, Guns'N'Roses, dimmu borgir, turboneger, Cky, The White stripes, Foo fighters og mange mange MANGE flere ! Okei.. Dimmu OG Green day... Akkurat, og jeg liker Cradle Of Filth og Heidi Hauge!!! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg må bare si: det er lite poeng i å poste freewebs sider her. Alle vet at samtlige er amatømessige, stygge og at eieren ikke fortjener en hjemmeside til å begynne med.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Band og artister: Nirvana, H-I-M, 3 doors down, green day,SR-71, ACDC, Guns'N'Roses, dimmu borgir, turboneger, Cky, The White stripes, Foo fighters og mange mange MANGE flere ! Okei.. Dimmu OG Green day... Akkurat, og jeg liker Cradle Of Filth og Heidi Hauge!!! så man kan faktisk ikke like to forskjellige ting? du som kanskje er litt enspora da! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 så man kan faktisk ikke like to forskjellige ting? du som kanskje er litt enspora da! Det spørs vel hvor forskjellige de er. Det er som å like britney spears OG Bach. Det går bare ikke sammen. Du har lov til å høre på det, men det sier noe om...deg (visket ut det jeg egentlig skrev ) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Glorete! Men hva er det der "mindre enn tre"-opplegget? Jeg har sett det flere plasser. Haha, og du poster i WDS? *NOBALØRT* <3>Marie, luv u!11</3> w3schools.com/html er et bra sted å begynne. Bah. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bah.. lattelige "symboler". Har ingen planer om å pugge slike. Det får holde i lange baner med kolon-bindestrek-parantes slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg